• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • pirr!

Liten- jag tror att vi pratade om en gbg-träff den 8:e! Tror inget är mer bestämt än så, men det vore jättekul!

• Vänner-fan

Liten,
    Jag kan den 8:e och även Piggelin och jag tror att även Pirr kunde. Ska vi satsa på Gothias lunch+efterrättsbuffé?

www.incontro.se/index.asp&rub=Lunch'n'Sweets&menurub=cibo&section=mat&page=sweetlunch

Det verkar ju vara nytt att det även ingår lunch, så vi kan ju inte veta hur bra det är, men jag testar gärna! Bestäm tid ni som eventuellt har annat för er, själv kan jag när som.

• Vänner-fan

Japp, Pirr kan alltså

• -August-

Liten - Tack for grattiset! Det kanns overkligt, sa jag har inte riktigt tagit in det annu. Min man tror inte pa det...

Men, hur var det egentligen. Sa de ja, sedan nej och sedan ja igen? Du verkade grata av gladje. Grattis sjalv i s f! Vad ar det du gor? Nyfiken!

• Vänner-fan

Annat för er den dagen menade jag, men det förstod ni säkert.

• Lapinette

Liten - f*n vad trist!!! Förstår om du tappat arbetsmotivationen fullständigt!!!

• A.M.

God förmiddag i tråden! Var det någon som kollade på tv4 nyhetsmorgon för en timma sedan? Jag var med och blev intervjuad om min blivande brudbukett ...

• Vänner-fan

Nä men A.M. Varför sa du inte till INNAN??? Då hade jag givetvis kollat!!!
    Lycka till nu på lördag! Cicci undrade vilken kyrka ni gifter er i.

• Lapinette

A.M. - riskkändis!!! Du får tala om i förväg nästa gång du ska vara med i TV. Hur ska buketten se ut?

• A.M.

JAg hann inte riktigt med att upplysa er innan. Jag blev hämtad för möhippa igår e m och mitt i det tumultet ringde tv4 och frågade om jag ville ställa upp så direkt efter möhippan och några timmars sömn så skulle jag upp och iväg till Ulriksdals slott och bli filmad av tv.
    Vi gifter oss i slottskapellet där på lördag.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!