• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Men då!!!! Skit...jag som gjorde ett sånt fint hjärta där det ståd moa i mitten...och vad blev det??? ..VARFÖR FUNKADE INTE DET???åååå vad f-bannad jag blir!!!!!

• junilejon

jaha då var man ensam här...alla andra ligger väl och sov och drömmer bebbedrömmar då få väl jag med gå och hoppa i säng...eller nej..jag tror att jag ta och popa mig lite popcorn och sätter på en dålig film!! Ja så få det nog bli!!!För John Blund verkar vara hemst upptagen idag,eller så har han helt enkelt glömt bort mig ... God natt tråden,vi ses i mön...

• sweetstreet

Wow Junilejon!!! :)

*impad*

Trots att det inte bidde nå't hjärta så var det ändå väldigt kreativt!!! :)

Jag sover inte än, men snart hoppas jag.
    Har haft vänner på middag. Jättetrevligt!!! :)
    Och maten blev riktigt god trots att det var en rätt "enkel" middag och inte sådana supermiddagar som en del av er här i tråden brukar fixa. Men kommer man hem fråpn jobbet strax efter 19 får det bli ngt som är ganska enkelt att laga... :?

Huvudsaken är iallafall att man träffas och har trevligt! :)

Men nu är jag supertrött så nu blir det sängen!
    zzzzzzzzz

• Vänner-fan

God morgon!
    Eller kanske inte så god förresten. Jag tillbringade en stor del av gårdagen med tvätta, torka, stryka och vika tvätt och var nöjd att ha tomma tvättkorgar på kvällen efter 5 vändor till tvättstugan. (För att komma dit ska jag ner tre trappor och över till andra sidan gården och passera 5 dörrar på väg dit och 5 tillbaka.) Det var ett digert arbete med en liten bebbe. Och vad händer nu på morgonen? Jo, först kissar han ner sig och sen bajsar han ner sig och blöjorna läcker på mej, pyjamas, lakan..., så nu har jag en full maskin igen som ska tvättas och tumlas...

En mammas vardag! Men jag klagar inte, jag kan ju kolla friidrott mellan varven och gosa med supergo´ bebbe!

PAGE förresten!! Jättekul att se dig tillbaka i tråden!

Nu ska jag äta lite frukost...

• Tinga

Vänner - usch, stackars dig! Men jag tycker att du trots allt ska känna dig nöjd med allt jobb du gjorde igår. Se det så här - du hade haft sex maskiner att tvätta idag, om du inte hade stökat undan de där fem igår!

Kul för oss "bebislängtare" med lite ögonblicksbilder från en småbarnsmammas vardag!

• Victory

Mrs B: Jag är 29 år. Men vad konstigt, det stod ju på den gamla listan...?

• Bröllopstokiig

Godmorgon i tråden!

Kul att du tittade in så snart Muggles! Lycka till med att få ordning på allt, det kommer gå bra...
    Jag har nog en guld-unge, för jag kunde göra allt från början.

MEN jag känner igen mig så mycket i Vänner-Fan, ha ha ha, jag tvättar konstant, (eller maken). Min son är en kräk unge, som många pojkar. Han spyr ner allt i sin väg, sig själv, mig, pappa, soffor, golv etc... så hemma hos oss ligger det handukar överallt och jag har aldrig köpt så mycket hushållspapper innan. Byter kläder på honom 3-4 gånger om dagen, mest bodies då
    Skötväskan innehåller numer inte bara ombyte och blöjor etc till Junior, utan även extra kläder till mig.
    Vissa dagar är värre än andra dock och BVC säger att det kommer gå över om ett litet tag... skönt är det för jag gillar inte spydoften som är som en gloria runt en hela tiden.

I går fick Junior en babysitter, han gillar den så där. Men han kanske vänjer sig. Han har mest legat på golvet och sprattlat innan.

Ag listan, jag födde Junior den 21/6 (hade BF 17/7 så han var tidig. Men slemproppen gick ju tidigt med i v 33, så det var lite väntat). 32 år och vi startade små smått verkstaden i juli förra året. Plussade sedan på Farsdag den 12/11-06. TJO!

Brudsommar, härligt med hus! Roligt att följa dig i detta under året och nu har du fått det!

Nenne och Sweetan och Page, fan vad jag skrattar när jag läser era inlägg, ni är ju bara sååååååå galna! Lovely att ha er i tråden!

Vilken kyrka ska AM gifta sig i? Någon som vet?

Ska vi inte ta en brunsch snart allihopa, eller ses. Vi har ju inte sets sedan i våras, när jag var i vecka 28 eller nåt. Kunde vara kul tycker jag!!!

Nu ska jag passa på att duscha för Junior somnade visst i sin babysitter, perfekt

• Victory

Brunch låter kul! Kanske det kan bli när jag kommer ner till huvudstaden så jag får joina er! Men det vet jag ju inte ännu när det blir...

• Lapinette

Vad sägs om brunsch söndagen den 9 september? Skulle passa mig perfekt.

• Bröllopstokiig

Jag kan Lappis!
    Jag kan alltid när det är brunsch, men mitt krav är att det ska finnas pannkakor eller våfflor med på menyn

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!