• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • pudan

Liten uppdatering..........inget oönskat besök ännu och jag ville sååååå vansinnigt gärna testa igår men eftersom mannen min är en försiktig general ville han vänta tills ikväll. Är så sjukt nervös och kan knappt koncentrerar mig på jobbet........7 timmar kvar ......Håller tummarna så det knakar och tårna oxå så jag snart har kramp - kollegorna undrar naturligtvis vad som är fatt med mig men hittills har jag kunnat skylla mitt haltande och tumhållande på skoskav och begynnande artrit :))

• Storasystern

Grattis igen Snartis!! Fast det låter ju lite jobbigt det där... *blir lite skrajsen* Fasar också för det där med större bröst... Mina har ju redan vuxit två-tre storlekar... :(

AM - kul att få vara med på TV! :) Synd att jag missade det!

• -August-

pudan - spannande! Jag forstar att du ar hispig! Jag haller tummarna!!!

Sjalv ska jag pa min forsta koll idag, men bara hos en lakare eller sjuksyster. Jag antar att det blir blodprov och lite allman forelasning, och sedan en remiss till en BM nagonstans. Jatteroligt att fa en start pa processen.

Min man vill sa garna att de ska testa OM jag verkligen ar gravid, eftersom han inte alls kan tro det. Haha, det ar ju inte helt ologiskt att jag ar gravid efter alla AL-tester och tajmat sex, men jag forstar honom .

• Lapinette

pudan - hoppas, hoppas!

• Liten med Mindre

Nä, nu ska jag nog faktiskt sjappa snart. Blir inte gladare av att sitta här. Hoppas jag kan pigga upp tråden imorgon.

(Njuter förtillfället av att totalt ha ignorerat några av dem jag inte gillar, när vi gick förbi varandra i korridoren. Små glädjeämnen i livet - även om de säkert inte fattade att de var ignorerade med flit.)

• Liten med Mindre

Lycka till ikväll Pudan!

• pirr!

Pudan- spännande!!! När hade du BIM?

Vänner- mmmm brunch n´sweets på Gothia låter fantastiskt! Nu längtar jag även efter själva "maten" och inte bara efter att få träffa några trådisar IRL!

• pirr!

Usch Liten, vilken sur dag!
    Åk nu hem med gott samvete och klappa magen lite

Förresten var finns klammern som gör den sura gubben arg?

• pirr!

Alltså det sista handlade om smiley i texten..

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!