• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

ur går det för er?
    Ingen prog denna cykel om jag förstod rätt.

Fast ni ska ändå köra på eller?

• sweetstreet

Tror vi cyklar ganska lika även denna gång?

Äl för mig skulle enl gyn komma typ imorgon eller lördag.

Och du ÄLar väl också nu i slutet av veckan? :?

Shit!!! :o
    Det ÄR verkligen helt barockt att man har koll på andra tjejers ÄL!!!! Tjejer man inte ens träffat!!!!! :o :o :o

Haha! :D
    Helt galet egentlgien...! .D

• start september

Hej Sweet!

Jodå - vi ÄL:ar ihop nu också! Så var det ju förra gången också tror jag.

Ingen prog denna gång, men jag ska ta lite barnalbyl är tanken. Maken är superladdad så det ska försökas minsann. Jag försöker att slappna av och inte tänka så mycket på det, men jag lär väl nojig så där on två veckor ändå...

Hur känns det själv?

• start september

Vi är ju jättemånga på samma cykel denna gång! Ett mastodont-blivande-plussar-gäng!

September är vår månad helt enkelt!!!

Eftersom månaden dessutom stämmer med mitt nick så hoppas jag lite extra denna gång

• Page

Aha! Snartis förlossningsberättelse är författad! Vad skönt att du fick föda killen naturligt, jag fick för mig att du skulle bli tvungen att göra ett kejsarsnitt. En stor kram till ett väl genomfört arbete, synd att det blev så tungt för dig!

AM, hade nog aldrig kännt igen dig om jag inte visste att det var du! Kom inte ihåg att du har klippt dig. Förresten, vilken härlig röst du har. Lycka till på lördag!

Liten, vilket skit med projektet! Sura på du, det hade jag också gjort!

September, jag vet att ni inte har gjort alla tester än men har barnmorskan/läkaren någon aning varför du har fått två MF? Kan det vara otur?

Pudan, grattis till pluset!!

• Page

Jag vet att det är mycket begärt, men jag har missat så sjukt mycket de senaste månaderna och jag känner mig lite bortkommen med alla "nya" människor här. Det enda rätta vore att gå tillbaka till mitten av juni och läsa igenom allt för att få en känsla av alla som är nya för mig, men jag tänker vara fräck och lat och be er att ge mig en snabb personlighetsanalys av er. Jag förstår fullständigt om ni väljer att igonrera min förfrågan men jag hoppas att någon förbarmar sig över en sjukligt nyfiken OT-tant!

• sweetstreet

Hahaha Page!

Det är ju DU som står för analyserna här i tråden!!!! :D

• Page

På dagens ot-front:

*Skavsår på höger häl. Har pillat lite extra i kväll så nu gör det rejält ont.

*Vaknade i morse och var extremt ful. har någon varit med om det? Att man är helt enkelt lite fulare än man brukar vara i vanliga fall. Och då menar jag inte påsar under ögonen och finnar, utan bara en gloria av fulhet. Nu på kvällen är jag lite snyggare.

*Har inte utfört varken tå-i-förhudtricket eller tändsticksvadet (som jag verkar vara ensam om) än. Förklaringen är enkel- maken har inte varit hemma.

*Har en förkylning på gång, eller så är det möjligen allergi.

**ar ett extremt sug efter kräftor så jag ska rusa ned på stan i morgon och köpa mig en hink med de röda läckerbitarna.

*Jag kan inte sluta att förundras över hur det kunde bli senhöstväder över en helg. Människor går fortfarande i flip-flops och jag skulle kunna klämma på mig en halsduk.

• Page

Jaaa, men det är omöjligt nu så jag litar på er andra eller de i fråga.

• sweetstreet

September,

självklart hoppas man ju. Hela tiden. Tyvärr har jag börjat känna mig superstressad runt ÄL pga av detta. Hm! Inte bra alls!!! :?

Det blir liksom inte alls särksilt kul med 6-ande när man gör det mer av "tvång" än för att andan faller på. :( Skitknasigt, och jag försöker verkligen att inte "fundera" så mycket, men det GÅR bara inte!!!! :[ :[ :[ Jag tänker hela tiden på "vilken dag är det idag, om vi har 6 idag blir det optimalt inför ÄL då?" Och så räknar jag. Hur många gånger som helst. fram o tillbaka. Och gör olika "scenarion" beroende på vilken dag man kanske kan tänkas ha ÄL... Skit skumt!

Och så händer det ju hela tiden grejer runt ÄL (kanske gör det det hela tiden, men jag tänker bara på det runt ÄL för att det typ "stör"....) som t ex idag. Hade planerat att vi borde 6-a idag. Men nu har vi blivit inbjudna till en fest! Och DET tackar man ju inte nej till. Men nu funderar jag på hur sent det kommer bli, och om vi kommer orka 6-a ikväll efter festen... :?

Jag tror ärligt talat inte att jag är riktigt frisk i skallen under ÄL.... :?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!