• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • pirr!

Ahh, detaljer! Kan inga sånna. Har fantastiskt dåligt minne och har tom svårt att koppla ihop de mest frekventa trådisarna med bakrund!!

Sweet- helt rätt att ibland känna sig världsbäst! Vi gör det för lite, tror jag!!

• Page

Har inte sett programmet men ska kolla in länken!

• sweetstreet

Oooops! Page, min snygg-gloria tror jag dyker upp nästan någon gång i månaden faktiskt....

Hahaha!!!!!!

Jag ÄR verkligen en pompös person! :D :D :D :o :o :o

Fast i ärlighetens namn kan jag vara rätt ödmjuk ÄVEN de dagarna jag går runt med snygg-glorian...
    Det är mest som en sådan där skön "bakgrundskänsla" att man känner sig bäst i hela världen. På alla plan.... :?

• sweetstreet

Haha Page!
    Du kommer inte tro att det är sant!!!! :D

När du ser "länkade filmen" alltså!! :)

• pirr!

Jag är sååå långsam, kommer ju efter med mina kommentarer hela tiden!

Måste absolut krypa till sängs nu! Måste gå upp om... 6 timmar och för att slippa det värsta illamåendet är 8 timmar bäst har jag märkt! Har bara lite svårt att slita mig.

• sweetstreet

Ha en jätteskön natt Pirr! Och ja du måste ju kriga mot spyorna nu så du är verkligen förlåten för att du drar dig ur denna otroligt intelligenta konversation! ;)

Sov gott!
    :)

• Page

Hahaha, du förtjänar snygg-glorian mer än vad jag gör Sweet! Och förresten du, pompös?? Nä, det finns inte en chans i världen!

• pirr!

En sista bara..

Hörde den storyn på jobbet, men har inte sett det live. ska gå in och kolla länken på din blogg!

Går och borstar tänderna.. snart tillbaka

• sweetstreet

Måste själv försvinna en stund för att jobba vidare så jag hinner klart i tid.

Kanske tittar in lite senare igen.

:)

• Page

Sov gott Pirr! Låt inte spyorna bita dig i baken!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!