• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Det behöver inte vara några långa utvecklade saker. Bara så att jag får tillfredställa min fantasi! Jag, krävande?? Nääää...

• sweetstreet

Jag ska absolut inte försöka mig på någons som helst analys!!! :o

Så Page, sorry men du får vänta och se ifall någon annan känner sig manad...! .?

• Page

Sweet, hinner ni inte med en snabbis innan festen? Hmmm, det behöver ju inte vara så där jättebra sex ju...Ni kan ta igen det efter festen!

• Page

Och jag tror inte att någon här på tråden är helt sig själv under ÄL och BIM...

• sweetstreet

Ensa OT grejen jag har för tillfället (i mitt intetsägande vardagsliv) är att jag blev fly förbannad på en kollega igår!!!!!

Hon är verkligen inte ehlt hundra i skallen hon heller! Fast tyvärr kasnke man inte kan skylla det på ÄL eftersom som hon är sådan typ varje dag i månaden...:?

Men eftersom jag hade bråttom hem igårkväll (hon gjorde dock att jag blev typ 1 timme försenad!!! :[) så hann jag inte skälla ut henne för noter! Tur kanske. För jag ahde gladeligen gjort det ifall jag hade haft mer tid...
    Hm, jag är verkligen inte rädd för att (ut)lösa konflikter... :?

Idag hade jag dock hunnit lugna mig (är sällan långsynt) så jag pratade med henne i morse och "förklarade" på ett otroligt juste och tålmodigt vis varför hon inte kan göra som hon gjorde igår. Jag sa självklart att jag var förbannad igår, men att jag inte var så arg längre, MEN att hon måste skärpa sig!!!!

Kändes skönt! :D

Hoppas nu hon fattar också! Man vet aldrig med henne... :o

• sweetstreet

Nja snabbis blir det nog inte. Tror festen börjar vid 8 och jag är oftast hemma någongång mellan 7 och halv åtta...
    Och med tanke på den "allmänna stressen" runt ÄL så blir sådan här "specifikt riktad" stress ännu jobbigare... :(

Jaja, annars får vi väl köra på imorgon... :?

• Page

Vad moget av dig Sweet, att förklara i stället för att skrika ut sin aggression! Vad hade pappskallen att säga då?

• sweetstreet

Oj! Mitt tidigare inlägg ser ju kasnke helt knäppt ut!!!
    Shit jag verkar ju vara en riktig Hitler på jobbet! :o :o :o :? :? :?

Hm, men detta gäller absolut enbart personer som är dummare än tåget!!!! ;) :D

• Page

Vem vet, alkoholen får er kanske att slappna av så att ni har lust i natt!
    Hur länge ska du förresten äta hormonerna?

• pirr!

Pudan- vad är det jag läser- ETT PLUSS!!! GGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSS

Page- älskade din ot-lista!!! "Gloria av fulhet" så mitt i prick hur det känns vissa dagar!
    Om du vill ha en kort kort sammanfattning kolla Mrs Bs lista på sid....

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!