• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Hon bad tusen gågner om ursäkt, och försökte bortförklara sig med en drös skitdåliga ursäkter!!!! haha!

Jag tänkte mest att "jaja, med tanke på hur hjärnslö hon är så kan man kanske inte förvänta sig mer..."
    *är en riktigt elak jä-el jag*

Men som sagt detta gäller bara när folk gör så korkade saker att liksom skinnet krullar ihop sig av ren dumhet!! Annars är jag väääälduigt snälll och otroligt tålmodig faktiskt!!! :?

• Page

Inte får det dig att se ut som Hitler!! En normal reaktion ju..

• sweetstreet

Haha! Ja jag gillade också "gloria av fulhet"! :D

Det händer faktiskt mig då o då att jag vaknar med just denna gloria... den brukar till och med kunna hänga på sniskan ibland vilket är än värre! ;)

Å andra sidan vaknar jag även ibland upp med en gloria av S"nygg-smart-omåttligt-underbar" också.
    Fast när jag säger detta till minj make tycker han att jag låter hemsk. Och kan inte fatta att man kan känna sig världsbäst ibland. HEhe! MEn det GÖR jag faktiskt. Åtminstone då o då!!!! :D :D :D

Ja, jag säger ju att jag är liiiiite skadad.... :?

• Page

Jag tror också att du är väldigt snäll Sweet, ingen tvekan där. Hehehe, det är nästan lite antiklimatiskt när människor lägger sig så tvärt vid en konfrontation, men förmodligen lika bra för arbetsron. Hoppas att hon skärper sig nuI

Pirr, listan gav mig mersmak bara! Detaljer, detaljer, detaljer!

• pirr!

Sweet! Kanske borde det finnas ett namn för ÄL-stress/urflippningar. Jag menar PMS finns ju, varför inte ÄLS?

Är dock helt övertygad om att hon förtjänade det oavsett tid på månaden

• sweetstreet

På tal om dumhet!
    Har ni sett "Miss teen" då?? Hennes uttalande i skönhetstävlingen ang amerikanernas dåliga geografikunskap är bara FÖÖÖÖÖR bra!!!! :D :D :D :D

Shit pommes...

Jag har till o med lagt till en länk till uttalandet i min blogg! För det var såååå kul!!
    Fast egentligen är det väl tragiskt... :?

Hur KAN så dumma människor finnas???????
    :o

Å andra sidan, min dumma kollega finns ju så hm, det verkar finnas korkade personer lite överallt.

• sweetstreet

ÄLS!!!

Pirr DEN var superbra!!! :D

• Page

Hahaha, absolut att jag har en snygg-gloria också! Som tur är är de båda glorierna ganska sällsynta!

• sweetstreet

POch självklart förtjänade hon en "utskällning" (eller snarare "tillsägning" som det ju blev) ;) :D

Jag skäller aldrig ut folk som inte gjort ngt väldigt dumt/korkat/egoistiskt.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!