• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Hahaha va??? Hon måste känna sig extremt nöjd med svaret, till en annan fråga kanske!

• Page

Ha det skoj på partyt i kväll Sweet! Och satsa på äkta fylletonårssex i natt!

• pirr!

Colgate-smile från mig

Ja just det, lycka till med fyllesexet

Go´natt!

• Page

Förresten Sweet, jag har Simpsonizat mig också! Extremt kul och moget nöje!!

• Page

Och så var jag ensam här...Ganska dumt egentligen, med tanke på hur mycket strunt jag är kapabel att producera. Lappis? Varför kunde du inte släpa hem din dator och hålla mig lite sällskap i kväll?

Jag kom att tänka på en annan sak när vi ändå snudar vid ämnet ful/snygg-gloria. Detta har jag nog tjatat om för de flesta av mina vänner så nu måste jag också dela med mig till er.

Jo, när jag minst anar det har jag lyckats att se människor (som jag har sett tidigare)med "andra ögon". Alltså att utseendet på vissa människor helt plötsligt förändras med en enda blick. Inte att de ändrar hårfärg eller så utan att jag på något sett ser det riktiga utseendet på personen. Som om man kunde se förbi en mask av något slag. De flesta människor blir dessutom tusen gånger vackrare än vad jag har upplevt de tidigare. Jättekonstigt och asfascinerande.

En av mina vänner ser människors namn i färg. jag har inte förstått det till fullo, men när hon hör eller läser ett namn så känner hon en färg. Synestesi av högsta graden. Ballt!! Mitt namn är brunt, kan jag tala om.

• sweetstreet

Hahaha!!!

Page
    jag ser inte ditt nan i brunt!! :?

Kanske snarare mer sobert grafitgrått?????
    Med stänk av rött...

• sweetstreet

Page kan du inte skicka din Simpsonizide bild till mig! Vill se!!!!!!

:D

• Page

Jag har inte fattat hur man ska kopiera bilden Sweet, försöket att skicka en länk till dig!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!