• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Verkar mer fart på tjejerna i Götet!

• Piggelin1

Lappis, vi har ju massor att ta igen - ni var ju så himla på hugget i vintras med brunch var & varannan vecka!
    Vi har varit lite mer långsamma i starten
    Men jättevarmt välkommen med ifall du skulle få för dig att dyka ner till Sveriges framsida nästa helg

• sweetstreet

Lappis,
    fast jag såg att ngn ville träffas snart. Var der Frejis och Cicci och Liten eller???

Ngt snack om 8 september eller 9 september eller så?? I S-holm.

• sweetstreet

Jo det är pökdags.
    Men igår hade vi kompisar på besök och ikväll har vi just fått en ingjudan till en fest för att fira en av våra bästa vänner här. Så vi får se.

Kanske blir det inget förrän imorgon?? :?

Men det borde fungera eftersom ÄL enligt gyn ska komma imorgon eller lördag.
    Ska kissa på sticka ikväll efter jobbet tror jag. För att kolla lite mer specifikt... :?

• Lapinette

Vi får hoppas att hormonerna gör sitt denna gång! Men ni får inte glömma bort att det även behövs lite pök för att få en bebis .

Jo, jag föreslog den 9/9 och den enda som ville då var Cissi. Liten skulle ju till Göteborg och träffa det gänget istället.

Tror jag ska dra ut en sväng på stan. Ingen dator hemma ikväl då maken är i Paris. Får klara mig utan er och honom då jag inte orkar släpa på min på stan.

Ha de!

• sweetstreet

Jovisst måste man pöka på också! ;)
    Men man vill ju inte tacka nej till party heller!!! :o :)

Får se ifall det finns ngn ork ikväll efteråt. Annars kanske man får ta en "sovmorgon" imorgon...! ;)

• sweetstreet

Ni får säkert ihop ett gäng 08:or också för brunch!
    Kanske kan Snartis med sin vilding komma om det är i september??

• sweetstreet

A.M

Förresten såg jag inslaget nu jag med!!
    KUL att se och höra dig sådär! :)

Stort Lycka till nu på lördag! Det kommer bli super!!!! Jag lovar! :) :) :)

Hoppas du har mer tid som gift, att skriva i din blogg!

• sweetstreet

Äsch!! jag såg precis nu att du ju skrivit nytt inlägg!! :)
    Om möhippan! Ska genast läsa!

• pirr!

Piggelin- du har mail!

Lappis och Sweet (och ni andra som vill)- kom till göteborg vettja!!!

Kom just på att vår träff ger mig en anledning att slippa jobbets blöta kräftskiva.. Vet inte hur jag skulle lyckas slingra mig undan annars! Svårt att få dem att gå på att man inte kan dricka av någon annan anledning än sanningen..

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!