• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Har skickat länken till din e-post Sweet!

• sweetstreet

Störtcool!!!! :D :D :D

Jag kan riktigt se att det är du! :)
    Synd att det inte fanns ngn porrbikini att välja på bland "kläderna"...! :? ;) :D

• Page

För långt hår bara, annasr så är även läppstiftet funkis! Gillade din bild!! Ska vi försöka att göra det här på tråden eftersom det går så seg med dina arbetskollegor?

• sweetstreet

Haha! Och sedan lägga in bilderna i galleriet?! ;)

• Page

Herregud så jag skriver!

Hahaha, ja, porrbikinin hade varit en syn! Den har för övrigt legat djupt blad underkläderna i sommar.

• Page

Ja! Det vore väl en syn? Alla ÄL, BIM och BF-damer som en enda stor familj!

• sweetstreet

Jag tycker ändå du är modig som överhuvudtaget vågade bada i den! :)

Själv kan jagh ha min snygg-gloria på, men jag tror inte ens den haden kunnat hjälpa mig att våga ha en porrbikini på mig... :?

*fegis*

• Page

Hehehe, jag kan fejka en snygg-gloria! Och konstigt nog så verkar människor falla för det! Fast tro mig, jag solade inte så gärna på mage! Och så hade vi ju köpt en all inclusive-resa så min vän alkoholen hjälpte en del.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!