• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Jag skulle vilja ha nagon med pa den har resan. Kan ni fixa det? Det var sa himla trevligt att cykla tillsammans.

• Victory

Jag skulle gärna haka på dig, August, men tyvärr är det ju inte jag som bestämmer det. Vem är det som bestämmer sånt egentligen?! Borde ju gå att påverka tycker man... lever vi inte i en demokrati?!

Jag ska i alla fall göra allt i min makt för att göra dig sällskap! Jag hoppas att vi blir en hel bunt! Men med min vanliga (o)tur så blir NI nog en hel drös plussare och så är jag kvar på nedre halvan... Oj, visst tänker jag positivt!

• Tinga

Victory - bra fråga; vem bestämmer egentligen? Hade vi bara vetat det kunde vi ju ordnat namninsamlingar och demonstrationer, men det är ju svårt när man inte vet vart man ska vända sig!

August - jag ligger inte heller på latsidan, men vi får väl se vad som händer i mitten av v. 37!

• -August-

Tinga och Vickan - Heja heja! Valkomna in i dromstadiet

• viktualia

fniss.. än så länge är det tydligt att Victory blivit kallad Vickan några gånger...

.. men med den här trådens galna förvirring kan man aldrig riktigt veta....

/Vickan den andra eller hur det nu är...

• junilejon

August,ja ska göra allt för att kunna göra dig sällskap vi få väl se hur bra vi lagt våra kort sen!!! Ska jobba järnet för att det ska plussas här.... men du då inte cykla så fort,då hinner vi andra inte ikapp...

• Victory

Tinga: Vi kan ju inte gärna hoppa på cykeltillverkarna, de gör ju bara sitt jobb. Äggfarmarna likaså. Simtränarna är ju hårt förvärvsarbetande de ocskå. Nä, det måste vara nån politiker, men vem? Eller är det rent av Gud som delar ut graviditeter? Jag kan inte riktigt tro på det...

• Victory

Viktualia: Mig veterligen är detta första gången jag blivit kallas Vickan så jag ser dig helt klart som Vickan den första och jag är kort och gott Victory (eller borde jag byta nick? )

• Victory

Jag har hört talas om någon som heter S. Lump. Kan han ha något med det hela att göra?

• Victory

Nä, nu surrar jag ju bara på för mig själva för att slippa jobba! Dags att ta itu med något vettigt!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!