• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Vad i helskotta hände? Sidan bara försvann!

• nenne78

ja, jag trodde att det var Lappinette som hade hakat upp sig eller latat sig med att klistra in ett gammalt inlägg..Skumt!

• nenne78

Men sen kom en sida till. Eller igen.

• Page

Jo jag sa, Salivspår är minst lika roliga som att sitta här och gagga med er.

Sen gjorde jag ett fint sorti och sa att jag kikar in här i kväll innan jag ska nanna.

Slutligen så tackade jag alla inblandade för en rolig kväll! Har lite ont i skrattkäkarna men det får man ta!

• nenne78

nä, nu ska jag röja lite innan sängdags. Här ska inte sörplas någon roligare vätska än kan jang och hoppas at jag slipper hosta luftrören ur halsen inatt igen. Det blir så bökigt när man ska in med allt igen.

Hej vickis förresten! Snart vuxen? Visst hade du klarat teorin, Grattis!!!

• nenne78

*gäsp*

Vad säger man. Vääärldens sämsta karaktär. Är jag.

• Lapinette

Jag är oskyldig! Har inte klistrat in något men visst har försökt att läsa lite vad i hela fridens ni har sysslat med i kväll. Mockasiner och annat kan jag se.

• viktualia

nenne78 - heeeeeeeeeeeeej

nu ska jag ju sova.. men japp.. jag ska bli smal, vuxen, husägare, körkortsinnehavarare och helst arbetstagare på ny arbetsplats. samtidigt helst. hm....

ska sova på saken!

kram på dig, gumman!

• Lapinette

Piggelin - inget sex här har den där jäkla tanten i en vecka numera. Fick nöja mig med god mat och vin istället för sex. Men fr o m imorgon är det fritt fram. Fast maken sticker till Paris på torsdag .

• nenne78

wooaahh!! Vickan!!! Allt på en gång! Bra jobbat!

Lappis, nä det blev något knas så att jag läste ett gammalt inlägg som du hade gjort en gång till, men sen såg jag att det hade vlivit en ny sida. Hihi, förlåt om jag trodde att du återanvände dina inlägg.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!