• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Shit tjejer, ser att jag har missat typ 15 sidor bara för att jag varit ute och ätit middag med maken. Ser att Page har hittat tillbaka och att även galna Nenne har tittat in. Har dock inte en chans att läsa alla galna upptåg utan säger bara välkommen tillbaka Page. Du har varit saknad!

• Moppy

Piggelin - skönt att ni kör på m sexet som vanligt. Jag är nog mer som Frullan, har tappat lusten lite, även om vi får till det då och då ändå....

• Tinga

Du kanske har en lite pryd BM, Piggelin?

• Page

Salivspår bör inte störa Piggelin! Så kör hårt!! Eller blött snarare!

• Moppy

Håller förresten med er andra - var är Liten?!?! Hoppas inget hänt, är olikt henne att försvinna så länge....

• Piggelin1

Facebook - jag måste ha noll koll - läste om det för allra första gången bara precis häromdagen & har ännu inte varit inne på sidan & kollat närmare vad det är. Lite som MySpace?

• viktualia

page - du får väl kurera tån med lite massage.... förhudsmassage kanske funkar *grubblar*

• Page

Tack Lapinette, det är trevligt att vara tillbaka!

• Tinga

Jag svarade på Litens försvinnande tidigare, Moppy - hon är iväg på något måndag till onsdag den här veckan.

• Page

Har inga förhudar att ta till i kväll Vickan, annars så var det en mycket god idè! Det får bli i morgon.

Moppy, Liten är tydligen bortrest halva veckan. Kommer hem i morgon tror jag.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!