• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Och till listan (är det Lappis som ansvarar för den?) kan tilläggas att jag beräknar ÄL till 3-8/9 men jag chansar och säger den 6/9, så får vi se hur rätt jag gissade!

• Page

Jag ser fram emot Muggles berättelse. Och jag hoppas på att hon avslöjar namnet på underverket. Åtminstone på fotosidan.

• Page

Måste säga att jag inte är så förtjust i det manliga paketet i sovande tillstånd. Det ser så skrynkligt och sorgset ut.

• Piggelin1

Nuuuu trillar skrattårarna för fullt
    Tinga vad gör du egentligen här??? Spänna ut magen så att du blir blå i fejan - på mannen istället!!!
    Det var längesen ngn använde uttrycket tandborstsex förresten!!

• start september

Heeej Page

Du har varit saknad!! Och så gör du comeback med en rivstart!!!

Och Nenne igång igen också! Precis som förr!

Tinga - du hänger med fantastiskt när det berör gamla grejor. Du är nog den mest pålästa smygläsare vi haft.

Och Mockasinerna! Och mycket 6-snack!
    Tjoho! Det var precis vad min kväll behövde. Tihi!

• Victory

Page: Taket i hall och matrum är målat vitt. I hallen blev det ljusgrå väggar och resten i vitt. I matrummet vita väggar + en svart/silverfärgad fondvägg. I köket blir det också vitt med samma mönstrade tapet till fondvägg MEN i ljusgrått/silver.

Källaren är lika stor som övervåningen (ca 115 kvm) och där ska vi göra SPA, fräscha upp tvättstugan och göra nåt roligt av gillestugan (bio?).

Ja, visst är det en underbar känsla när det doftar nytt och fräscht och den gräsliga RÖDA tapeten och det mörka furutaket är ett minne blott.

• Tinga

När ni pratar om att svänga med klockspelet blir jag misstänksam - det är ingen som har en make som heter Teobald Tor? Vet inte om någon annan sjungt sången om honom, men är ni intresserade finns texten på länken nedan. Lär hamna i filtret om jag klistrar in texten direkt!

hem.passagen.se/hruggla/TeobaldTor.htm

• viktualia

ååååå hej Nenne-snusk!

Alltså.. jag måste säga att jag är nyfiken på stortå i förhudsprojektet... men min make lär nog tacka nej till ett sådant försök.. han är inte så exprimentell av sig... och jag tror inte att jag kan hänvisa till något vetenskapligt projekt heller... *grubblar*

/Vickan
    som f ö har jättestora stortåar... mina fötter är det enda som är stort på mig.. drar stl 41

• start september

Jag upphör faktiskt aldrig att förvånas över det manliga paketets expansionsvillighet. Lika underhållande varje gång

• Piggelin1

Nu börjar jag komma ikapp, men delar av mitt inlägg försvann - Lappis påminde mig om att vi var på sidan 301 när jag berättade nyheten om Muggles bebis, nu närmar vi oss 60 sidor senare i raketfart, tre dgr senare...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!