• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Japp, håller med dig Vickan - extra kul för min del när jag läste om Muggles

• start september

Moppy,

här blandas högt och lågt i en salig röra

Nästa cykel blir det progesteron (såvidare inte testarna. Jag ska testa lite Acitylsalicylsyra också, redan denna gång, det ska inte störa testerna.

Lite udda är att gyn som jag var hos ifrågasatte att progesteron innan BIM gör någon nytta, men det tror jag absolut att det kan göra. Han tyckte att det räckte att börja vid plus, men det känns konstigt.

Men först ska det ÄL:as och hoppas på ett litet plus!

• Page

Vad säger ni? Gissningar? Pöh, det var ju kvalicifierade fördomsanalyser! Det var riktigt roligt att läsa den riktiga bilden i efterhand. Det kändes som om jag fick lära känna folk mycket bättre.

• viktualia

Page - förlåt om jag trampade på nån öm tå... gissning var kanske fel ord.. ooops

/Vickan
    som är totalt KLISTRAD vid BÅDE BT och Facebook... hur blir man av med internetberoende?!?!

• Moppy

Ja det där hörde jag också från min gyn. Men i och med att jag fick MF så tidigt, dvs precis efter eller i samband med att jag fick plus, så kändes det som om något behövdes redan innan BIM. Känns som all forskning med progesteron är lite motstridig, så man får väl lita på sin instinkt helt enkelt... Det ska ju inte vara farligt på ngt sätt eftersom det är ett naturligt hormon.

• Page

Vi hoppas på ett stort fett plus September!

Förresten, nu när vi pratar om det blev jag utlovad en analys av mig från September...*harkel harkel*

• Piggelin1

Hmmm, dödade jag allt det roliga nu?? Hmmmm... Men detta var den roligaste läsningen på riktigt, riktigt läääänge!!!

Kanske ska hoppa på mannen ikväll? Fast just det, förra gången jag var hos BM & lämnade urinprov tidigt på morgonen(& vi hade s*xat till det kvällen innan), så blev provet underkänt pga att det citat: "var orent"
    Hmmm, var det en fin omskrivning för att det fanns andra "liquids" uppblandat i provet då???!!

• Page

Det är lugnt Vickan, du trampade bara på min kängömma häl! Men den läker inom kort!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!