• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Ja just det - det skrev du typ 30-40 sidor tillbaka att mannen skulle ut & resa, visst var det Tel Aviv sen också?

Trist med så lång tant, jag har oftast varit förskonad med bara några få dgr.

Hur var middagen förresten??

• nenne78

Lapinette
    här har jag precis mördarsnigelspårat klart. Trist som faaan! OM det hade vett och bara komma någon dag eftersom man redan fattat att det inte blev något...

Min make är ju inte ens hemma så här sitter man som en skrynklig nucka utan att det ens pirrar lite. Men jag sparar mig till Frankrike...

• Piggelin1

Godnatt på er allihopa & tack för formidabel underhållning ikväll, länge sen jag skrattade så mkt!!

Sweet lär ha lite att läsa ikapp så småningom ikväll/inatt när hon loggar in

• Moppy

Jag kryper också till kojs... KRAM till er alla galna tråd-typer!

• Lapinette

nenne - det blir en liten knodd i Frankrike!!!

Själv försöker jag med fransman på svensk mark men det funkar ju inte så bra.

Piggelin - maten var jättgod men vi var lätt irriterade och diskuterade rätt hårt ikväll. Inte ofta men ibland blir det så.

Denna vecka Paris och sen blir det Tel Aviv för maken. Men emellan blir det inseminationer på SH.

• Piggelin1

Nenne, lova att skriva här ofta & mkt framöver!! Kombinationen av dig, Page & Tinga var oslagbar!! (hoppas jag inte glömde ngn nu, sorry i så fall!!)

• nenne78

jag ska försöka, piggelinen, men jag lovar inget. Jag vill ju inte trötta ut er...

Lapinette - vi följs väl åt som vanligt när vi väl kommit upp på denna pyspunkecykel (kan det vara något med slangen???) och åter lagt äggen i korgen (man kanske skulle ha en sån där cykelväska som Göran Kropp hade istället, det kanske blir för skumpig färd som skadar skalen). Hoppas, hoppas, hoppas så att allt går bra med inseminationen!!!! Styrkekramar till dig!!!

En fråga förresten, du som har koll, om man vill ha med sig en massa vinflaskor från Frankrike, hur gör man då? Det känns lite osäkert att packa dem i bagaget... Kan man skicka dem med typ posten???

• Lapinette

Vissa ställen säljer vinflaskor i 6-pack med kartong och frigolit så det går att sända dem eller betala extra på flyget. Vi har faktiskt aldrig gjort det utan istället pula ned någon flaska inlindad med handuk i bagaget. M a o vi tar inte med oss så mycket vin hem sen den där ruttna regeln om vätskeförbud i kabinen införders .

Vi fick ju med oss ca 80 flaskor vid flytten men några av dem har ju gott åt sedan dess.

Ohhh ja, vi cyklar ju tillsammans. När är det dags för dig. För mig troligen någon gång onsdag-fredag i nästa vecka.

• sweetstreet

Maaaaaaj Gooooood!!! :o :o :o :o

Hahahahahahaaaaa!!!

• sweetstreet

Shit vad jag har fnissat här när jag läst ikapp!!!
    fasiken att jag gick på lunch alldeles innan Nenne-galningen!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!