• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Vet att mitt i alla mockasiner och bajsdiskussioner igår så var det någon som erkände att hon hade ÄL. Har för mig att det var Victory men det är ju helt omöjligt att hitta det bland gårdagens inlägg som är typ 40 sidor. Ja det märks att nenne och Page är tillbaka. Sa Page om de är uppe på banan och försöker igen?

• -August-

Tinga - jag testade ocksa nagra dagar pa rad. Fick forsta utslaget pa tisdag em, lite mer utslag pa onsdag och full pott pa fredagen. Pa fredag morgon kunde jag verklgen kanna AL dessutom - for forsta gangen nagonsin. Coolt att vara kvinna!!!

Lappis - Superkul med AL! Skarpa skott ar vad vi vill ha .

• Tinga

Lappis - min uppfattning är att Page enbart skulle bidra på OT-fronten framöver, men jag kan ha uppfattat fel. (Vilket erkännande för att komma ifrån mig - skulle jag ha fel? )

• Lapinette

August - det är inte dags för mig än försöker bara uppdater min lista jag påbörjade igår med veckans ÄL och BIM. Här verkar nästan alla tjejer cykla samtidigt.

• MSW

Lappis: Jag tror att det var victory.. Hon skulle ha ÄL någon gång mellan 3/9-8/9 (tror jag) men hon bestämde sig för att gissa på 6/9 och se om hon fick rätt.. Hm.. RÄtta mig om jag har fel!

Hann inte läsa igenom särskilt mycket, måste göra mig i ordning och plocka iordning.. Kommer folk som ska titta på lägenheten nu vid 10! Jag ångrar att vi inte väntade till denna veckan att säga upp den, så vi hade sluppit få massa folk som springer omkring här nu innan bröllopet.. Men men!

• MSW

Drömde förresten att jag var med barn i natt.. Är väl det närmsta onTopic jag skrivit under hela min tid här i tråden.. :D

• Victory

Tinga: Såg det ut som jag i er tidning?! Haha, vad kul! Nä, mitt efternamn står på min tröja på fotot (om det går att urskilja) och det börjar inte på A. Och förresten har jag inte varit i Umeå på länge (det är 25 mil dit).

Lappis: Jo, det var jag. Jag lyckades alltså inte helt kamouflera mitt avslöjande mellan förhuds- och bajsdiskussionerna...

MSW: Vilket minne du har?! Inte ens jag minns ju vilket datum jag gissade på! Men det lät bekant med 6/9!

Förresten, MSW: Dröm om graviditet, är inte det ett symptom?!

• Tinga

Victory - nä, egentligen såg det inte ut som du; jag tog väl mest det som en anledning att kommentera regnovädret! Sen hade jag fått för mig att du bor i Umeå, men det var uppenbarligen fel! Sorry!

• Tinga

Det roliga är också att kvinnan på bilden faktiskt hette Angerd i FÖRnamn! Är inte det ett väldigt konstigt namn?

• -August-

Victory - Jo - det ar ett symptom!!! Mina natter ar fullproppade med graviditetstankar. Blabarssylten har tack och lov inte upprepats, men inatt borjade magen vaxa baklanges . Jattejobbigt. Jag fick ga framatlutad och sitta at andra hallet och kissa...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!