• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Victory - då har du ÄL samtidigt som mig och galenpannan Nenne. Jag ska till SH och göra VUL den 4/9 för att se när det är dags för insemination.

• -August-

Vickan - du ar val Luletjej?

• -August-

Ah, jag maste ocksa ta tag i att kolla upp min lilla blastocyst, eller vad det nu ar i vecka 5. Jag far smita ivag fran gubbordet en svang idag...

Ikvall har jag tva after workar! Nu borjas det med lognerna minsann. Pa den forsta rundan kan jag saga att jag vill ha en mjukstart pa den tomma magen (eller tom och tom :D). Pa AW 2 kan jag saga att jag har druckit sa mycket redan.

Det kan vara bra att spara infektionsstoryn till jag verkligen inte har nagot annat att klamma i med.

• MSW

Victory: Ja vissa saker fastnar väl i minnet.. (men långt ifrån allt dock.. :P )

Och jag tror att det isf är symptom på att jag jag hängt för mycket med er här isf.. ;) Kan även ha att göra med att vi träffade m2bs systerson (ca9mån gammal) igår, och då vill man juh också "ha en".. Men vi börjar väl inte på jakten på plus förrän i början på nästa år..
    Men en fin liten mage hade jag iaf i drömmen, som jag klappade på.. :D

August: Du får tänka ut så många ursäkter som möjligt på förhand så du har att välja mellan när det behövs.. :D

• MSW

Victory: Ja vissa saker fastnar väl i minnet.. (men långt ifrån allt dock.. :P )

Och jag tror att det isf är symptom på att jag jag hängt för mycket med er här isf.. ;) Kan även ha att göra med att vi träffade m2bs systerson (ca9mån gammal) igår, och då vill man juh också "ha en".. Men vi börjar väl inte på jakten på plus förrän i början på nästa år..
    Men en fin liten mage hade jag iaf i drömmen, som jag klappade på.. :D

August: Du får tänka ut så många ursäkter som möjligt på förhand så du har att välja mellan när det behövs.. :D

• junilejon

God morgon i tråden...

Det var hemst var det var många med ÄL nu, tänkte själv testa mig idag och är det posetivt så ska vi köra på som små kaniner i helgen, styvdottern är borta då, så man få ju passa på

MSW,du få berätta sen hur det gick med visningen!!!

• Storasystern

HAhahaha, jag får magknip av att läsa ikapp!!!! Här går det minsann vilt till på kvällarna! :) :)

Koko - jättegrattis till UL!!!! HUrra!!! Se till att fira ordentligt!!!! :)

Tinga - välkommen i nörd-forskar-gänget! ;) Kul att du vill bidra med lite riktig vetenskap! ;)

Sweet - hur går det med motivationen? Hittat den igen?

Page och Nenne - kul att se er så i gasen igen. Det känns som om det var länge sedan?! Se till att komma hit oftare! :)

• Victory

August: Nja, 5 mil söder om Luleå (det enda jag har sagt är Norrbotten men nu har jag ju snart avslöjat det ändå ).

• MSW

Förlåt att det blev dubbelt, men det hängde sig lite eller nått..

Junilejon: Vi bor juh i hyreslägenhet så vi bryr juh oss inte om så mycket om de blir av med den eller inte..
    Men de har varit här nu iaf, ska visst komma en till i eftermiddag och kolla på den.. Det är ganska annorlunda planlösning på den och så är det en stor två (ca78 kvadrat) så den säljer sig själv.. Han som var och tittade nu tyckte jättemycket om lägenheten men tyckte att den var lite dyr för en person.. Och det har han rätt i, men lägenheten är välutrustad så det är ändå värt pengarna...

• -August-

Ojojoj - det kryllar av AL:ar! Vilken potential

Vilket stim ni var i igar kvall! Tank den som Googlar pa "falukorv" i hopp om att fa smarriga recept, och dyker pa den dar debatten :D!.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!