• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Japp Tinga - iaf så bara MÅSTE jag påminna henne om dessa sidor som skrivits nu ikväll - hennes humor precis, hon skulle skrattat knäna av sig om hon vore här!!

• Page

Det låter assnyggt Victory! Och SPA?? jag dööör av avund! Mycket yta att göra roliga saker med. Förstår att det känns som ett femårsprojekt!

Heeej September! Har varit dålig på att läsa i kapp! Är allt bra?

• start september

Vickan - tänkte samma sak. Drar också 41 och är lite rädd om maken med tanke på den kommande ÄL.

Och förresten Vickan, jag räknar inte dig som smygläsare längre

• Tinga

September - jag blev "förälskad" i den här tråden för länge sedan! Det är en sån himla härlig skara av folk!

• viktualia

baaaaaaaaaaa vaddå eller?!? jag är visst smygläsare så det så!

jag knaprar ju p-piller för glatta livet...

MEN jag har förvisso smygläst from the earlyg beginning minsann... hi hi....

• Page

Haha Tinga, måste ge texten till maken. han kommer att uppskatta den stenhårt!

• Moppy

Jissuuus, vad det skrivs!! Hi, hi tur att jag tittade in i kväll och "betade av" några sidor, annars hade jag nog suttit hela dan på jobbet imorgon och läst ikapp :D (inte för att jag får så mkt gjort på jobbet ändå...)

Välkommen tillbaka alla som är här på nytt - Page, Nenne etc

Framförallt GRATTTTIS KOKO TILL FINA BESKEDET!! SÅÅÅÅ SKÖNT! Kram kram till dig och maken.

På tal om bajsdiskussionen, i Sthlm säger man väl KLIPPA en kabel, inte LÄGGA en kabel??? :D

• Tinga

Funderar på om jag ska göra ett lite test ikväll? Undrar om jag är intressantare än Halmstads BK, sett ur makens synvinkel? De har tydligen spelat match ikväll, så det lär bli bilder på Sportnytt. Hmm, kanske dumt att testa - tänk om jag förlorar?

• start september

Page,

det är bra med mig! Särskilt när jag hänger här just ikväll

På trådtemat så är vi nu med i matchen igen, och har hunnit med ett tidigt MF till, ett försök med progesteron som inte funkade och nu ska det tas prover efter nästa BOM.

• Moppy

"Teobald Tor" har jag sjungit mkt i mina dar. Är det en studentsång från början??

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!