• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Nenne, du som brukar göra figurer...kan man blåsa upp förhuden så att det blir en liten balong?

• nenne78

Page
    det är inte helt vetenskapligt. Jag kvackar för fulla muggar.

ojojoj vilka (s)tollar vi är

• Tinga

Det är tur att du är här, Nenne, annars hade jag dött av andnöd!

• nenne78

Page, japp. Kalebassen! Men ta det försiktigt så att det inte släpper i fogen.

• nenne78

det är fascinerande vad man kan göra av en liten skinnbit.

• Tinga

Page - det där måste ju hänga ihop med hur elastisk den är! Om du provar att först stoppa in foten kanske det går sen!

• Page

Hahahaha! Måste prova det vid sidan av stortå och tändstickstricket!

• nenne78

ja Tinga, det gäller att ha koll på läppjandet!

• Victory

Oj, mina tidigare inlägg känns väldigt malplacerade nu när jag läser sammanhanget i tråden (dildosar och förhudar och sånt och så min spaljé mitt i allt ). Men så blir det när man försöker läsa ikapp och svara allt eftersom?

Fortsätter med att svara:

Page: Nu återstår att måla/tapetsera väggarna i köket och till vintern tar vi itu med sovrummet. Sen återstår ?bara? hela källaren men det är ett 5-årsprojekt!

Åh, vad skönt att höra att Conny är okej, kokosen! Puh!

Angående er bajsdiskussion kan jag ju ? för Tingas forsknings skull ? meddela att även vi i norr använder uttrycket ?lägga en kabel?.

Däremot har jag inga planer på att bidra till statistiken runt stortåsex... eller vad det nu har spårat ut till!

• Page

Åh, jag vill så gärna vinna din avlagda nenne! Vi har en här hemma som är lika lång som en underarm, och minst lika grov men han har aldrig används till något annat än som partypolare. Hans namn är Ernst (och alla mina kompisar som råkar lästa just detta vet vem jag är), och Ernst skulle behöva ha en vän.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!