• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Tja, Nenne, det är inte ens lönt för oss att ställa upp om du får in hela huvudet där! Hur många tändstickor blir inte det? Måste krävas en jumboask! Ni får ställa upp utom tävlan!

• nenne78

Noterar 47. Det lät mycket... Iofs är den väldigt töjbar.

• nenne78

vi kör braständare

Nä, nu överdriver jag. (nähää?!?!)

• nenne78

ja, JAG vill ju inte vinna!!

• Page

Nenne, slipper ju. Hon bidrar med priset!

• Tinga

Nä just det - tänkte inte på det!

• nenne78

finns det pungskinnsmockasiner? Det ser ju så roligt ut med alla hårsäckar och så rör det på sig som en ALIEN! Intressant! Fast det kanske blir en sån där påse man sitter med båda fötterna nedstoppade i framför tvn..

*fick en väldigt sjuk bild i huvet*

• Page

Frejis, försvann du på konsert?

• nenne78

heheheh särskilt om det är hår på! Som en liten igelkott med krullfrisyr

• Page

Urrk, av någon anledning låter pungmockasiner mycket äckligare än förhudsmockasiner! Fast vem vet. Om Nenne gör reklam för dessa blir det kanske en fluga!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!