• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

...och nu kom jag fram till "Halle"
    Sorry to say, men jag känner bara till Balle.... Fast det är ju liksom ngt annat...

• Page

Nenne, dela med dig av pitabrödet. Jag har inte heller lagat någon mat. Har i för sig ätit middag på jobbet men en kvällsmacka vore inte tokigt...

Tinga, ska vi ha en vadslagning? Vad är priset för den som kommer närmast? Nennes avlagda kanske?

• Tinga

Ja, men Page, det var väl en ypperlig idé! Då kanske den kan göra nytta någonstans igen!

• nenne78

iiouuuh! Ska det vara ett straff att vinna?!?!?

• Tinga

Förresten, vems förhud är det som gäller?

• nenne78

*bryter av en bit av polarbrödet med skivad levertjohej med tryffel och ger till Page*

• nenne78

förslagsvis någn med förhud.

• nenne78

Typ Brad Pitt. Fast han kanske inte har?

• Piggelin1

Jag kan inte sluta skratta!!!! Nu läser jag om förhudmockasiner så att tårarna nästan kommer
    Ni är helgalna, men just därför är ni ju BÄST

• Page

Victory, det måste vara en ljuvlig känsla att vara klar med spaljen! Kul att du är nöjd med resultatet! är det mycket kvar att göra?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!