• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Frejis

Nenne! Massor med kramar tillbaka! :D

• nenne78

Page
    delfinen tycker jag är en otroligt följsam rackare, tvärtemot den groteska åderpåle jag hade förut. Som tur var tröttnade batterigrejsen så den fick förpassas till de sälla jaktmarkerna för durrpåkar där de trötta och fula rullar omkring och aldrig mer får peta på sprattelknappar i motljus.

• nenne78

fast jag vågar inte riktigt slänga den bland elavfallet på återvinningen (har inte tillräckligt stora solglasögon och trench-coat) så denligger och fular sig i förrådet. Kanske ska slänga in den i grannens, haha!

• Tinga

Nenne - det är du som är ingrediensen som fattas i sexdiskussionerna!

• nenne78
    Hur går det med allt, Frejis? jag har inte läst på ett tag... Har förstått att du träffat nåt nöt till läkare...
  • Tinga

Känner att delfiner och liknande är ett område där jag behöver utvecklas - jag är alldeles för oskuldsfull!

• nenne78

Tinga
    *fnittrar generat* Fast det var ju ni som började...

• Page

Hallå Frejis!!!! Vilken lyckad kväll det blev! Äsch, intellektuella kan vi väl vara senare?

Tala om hur det går med stortån och förhuden...min man är inte hemma i kväll!

Nej nej nenne, jag är mer på än någonsin när det gäller sexande! har faktiskt förvandlats till en fix idé för mig!

• nenne78

Tinga
    det är inte så farligt som det låter, mest trevligt och härligt. Ha, jag låter ju som regina Lund.

• nenne78

Page, oooh du din nuts, nuts! Detaljer!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!