• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • pudan

PRecis som jag slutat fnissa åt tolle-diskussionerna och torkat tårarna dyker nästa vansinniga grej upp.....Vad i hela världen är FÖRHUDSMOCKASINER????

Ska träffa några tråkiga typer till helgen och funderar på om nämnda mockasiner kan vara ett lämpligt samtalsämne för att lätta upp stämningen :D

• Page

*Tittar noga på stortån och försöker bedöma dess storlek* Ja, det skulle nog gå, och eftersom du tog upp det så måste jag nog försöka att göra det vid ett tillfälle!

• Page

Hmm Tinga, minns du början på förhudsmockasinerna? Det gör inte jag! Hur i all världen kom den diskussionen upp?

• Page

Fast pudan, Tollesamtal bör också fungera som en isbrytare!

• Tinga

Nja, jag minns inte riktigt allt om förhudsmockasinerna, men jag tror att det var någon som smygläste som presenterade sig, och så skrev FruLlan något om någon som kom smygande på tysta mockasiner, fast hon skrev nog tyska istället för tysta. Sen var fantasierna i full gång, men exakt var förhuden kom in i bilden minns jag inte!

• Page

Mockasinerna bör finnas med på förförra tråden. *funderar än*

• pudan

Page!

Absolut men grejen är att de redan kan det - urskåningar som de är! Hade varit kul med nåt litet lagom chockerande sådär till drinken :)

• Tinga

Page - det blir spännande att höra om stortåtestet så småningom! Här är vi väl inte blyga för varandra?

• Page

Hihi, jo, så var det! Var det inte då en tjej som bor i Tyskland skrev? Och det med lite låg humor med svans-snopp?

• Page

Nä, absolut inte Tinga! Eftersom jag inte har något vettigt att skriva kommer jag med all säkerhet att återberätta scenariot, med många obehagliga detaljer!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!