• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Nja, Tinga, jag säger nog oftare att "klämma en kabel".... men det betyder ju ungefär samma sak.

Annars finns väl typ "att klunsa" också???

• sweetstreet

Nej itne i Äckelpoäng kanske? Men helt klart i OT-Äckelpoäng!!! :D :D :D

• Tinga

Sweet - japp, ikväll blir det fixering vid ett annat hål än där tollarna kommer ifrån!

• sweetstreet

Men jag skulle jo JOBBA!!!!!

See you girls!!!!

• Page

Japp Sweet, lägger mig förmodligen vid ett i natt. Håller utkik efter dig senare! Smaklig lunch!

• Page

Jodå, vi "lägger kablar" här i Mälardalen också! Fast mina har inte varit så kabliga på sista tiden. Snarare "pressa ut en kotte"

• Tinga

Kanske inte så kul med lunch efter den här diskussionen?

Page - skönt att höra att allt (mer eller mindre) är som vanligt i hålan igen! När du skrev om dina gamla härliga ingångna kängor i mjukt skinn kom jag att tänka på förhudsmockasinerna som FruLlan pratade om i våras - det är inte ett par sådana du har?

• Tinga

Nä förlåt, nu har jag fastnat helt i "anal- och underlivsträsket" - skärpning, Tinga! *luggar mig själv*

• Page

Hahaha, hur kunde jag glömma förhudsmockasinerna??? De var ju guld! Jo, det var precis så de var (må de vila i frid)! Fast kanske då i elefantstrorlek. Nu ska jag då inte förringa makens snorre men jag får då inte in foten i hans förhud.

• Tinga

Det är nog tur att du inte får in en hel fot där! Nöj dig med stortån, om du nödvändigtvis måste testa!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!