• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Hahahhaha!! Näe jag förstår att det inte används i Halland!!!! :D
    Där kasnke det heter Halle???? :? :D :D

Han är från Lund-Malmö-trakten.

Men många skånska ord verkar ju vara "Skåne-globala" så de verkar funka i hela Region Skåne...?

• sweetstreet

Eh tinga, tja ifall du delar min knasiga sjuka humor och tycker att dialektala bajsdiskussioner är kul och intressanta så kanske man kan kalla mig intressant!!
    :D :D :D

Eller andra skulle kanske säga oooooomogen, barnslig eller bara konstig!!! :o ;)

• Tinga

Kanske ska säga det nästa gång jag är hos svärisarna - jag ska bara fixa en Halle!

• Page

Hahahaha Sweet!!!! Det är vad jag kallar för intressant! Mer sådant till tråden!

• sweetstreet

Jag ber härmed om ursäkt till alla er som tycker denna diskussion var totalt onödig och till och med kränkande att ta upp i detta forum som ju ska handla om söta bebisar och INTE om bajskorvar!!!!! :o

Så Sorry!!!!! :?

Ska försöka bättre mig. Men ibland är det såååå svårt att skärpa till sig...

• sweetstreet

Som sagt tur att det finns fler än jag med sådan knäpp humor! :D

• Tinga

När vi nu ändå är på denna låga nivå - säger man "lägga en kabel" på alla dialekter?

Maken påpekade just att vi ju i den här tråden brukar vara mer fixerade vid andra delar av underlivet, men det kan väl vara intressant med ett "sidbyte" i diskussionerna kanske?

Jag tror nog att min humor är minst lika låg som din, Sweet!

• sweetstreet

men nu måste jag jobba vidare så jag kan ta lunch snart!!!

Page är du fortfarande nattuggla??
    Isåfall kanske man kan fortsätta babbla med dig senare?

Annars får ni ha en skön kväll!
    Glöm inte att hoppa på maken Tinga!!!!! :)

• Page

Bajs är så fruktansvärt roligt! Äkta kiss och bajshumor tog oss igenom när en nära kompis dog förra året.

• Tinga

Tja, inte vet jag om det här ämnet är värre än mensblod, snigelslem och annat som avhandlats här! :-O

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!