• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • start september

Telis,

såg först nu vad du skrivit. Kram till dig. Jag blir alldeles tårögd när jag hör hur länge ni försökt, ni också. Jag förstår om du har låtit bli denna tråd, det kan ibland blir lite för mycket så att varje månad blir en ännu större berg och dalbana än vad det kanske behöver vara annars. Å andra sidan får man mycket tröst när man är i dalen och det är skönt.

• Lapinette

Telis - I know the feeling! Bara att kämpa vidare och försöka se framåt med tester och annat som kanske ger klarhet eller hjälper till i vårt mål att bli mammaor. Själv är jag superfokuserad på IVF och måste tro att det kommer att funka för oss.

• Telemarkgrrl

Åh, stort stort tack, Tinga och september! :p:p

Lappis, ja vi får se hur vi gör. Jag har alltid varit så övertygad om att jag inte kan få barn så jag vet inte än om det är värt att utsätta sig för en ivf, varken fysiskt eller psykiskt.

• Victory

GRATTIS MUGGLES!!!

Men tråkigt för Telis! Jag fortsätter dock att hålla tummarna tills det är definitivt (=tanten har kommit... eller inte ).

• Lapinette

Telis - varför tror du inte du kan få barn? Själv har jag inte heller tagit det för givet men självklart hoppats...och det gör jag fortfarande.

• Izzie

Grattis Muggles!!!! :) :) :)

Ser fram emot att höra din story. Det lät ju inte som det var något på gång till en början...

• BrudSommar2006

Muggles, grattis, grattis, grattis!!! Skönt att du slapp gå över så länge! Och vilken liten söt krabat det måste vara, Iris var ju mer än ett kilo tyngre när hon tittade ut för två och en halv månad sedan!

Lapinette och Telis, om de inte har konstaterat något fel så finns det ju ingen anledning till varför det inte skulle lyckas så småningom! Tycker absolut att ivf verkar värt det i det läget.

• Bröllopstokiig

STORT GRATTIS MUGGLES!!!!!!!!!!!!!!

Jag gissade på en liten tjej, statistiken sa ju det. Ser fram emot att få höra din berättelse snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

underbara nyheter!

• Telemarkgrrl

Lapinette, jag har bara haft en känsla sen jag var liten av att jag aldrig kommer att få egna barn. Dessutom har jag endo så siffrorna talar inte riktigt i min favör.

• Telemarkgrrl

Men hoppas jag ju förstås! :)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!