• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Haha Telis!!!! :D

Jag har precis bloggat om det!!! :D :D :D :D
    Tycker också det är helt fantastiskt att den kallas "World Series" och framförallt för att de int ens "tänker" på vad det egentlgien betyder!!!! ;)

• sweetstreet

En av mina amerikanska vänner sa efter att jag påpekat att det var ett konstigt namn, att "jamen, även Kanada är ju med"... vad svarar man då????? :D

Jo, men sedan NÄR blev Nordamerika hela Världen????? :o ;)

• Telemarkgrrl

Hahaha, jag tror jag dör! "Kanada är ju också med" :D:D:D:D Jamen då så typ! :):)

• sweetstreet

De har ju historiskt sett haft (och har) flera riktigt bra världsledande friidrottare. Så därför trodde jag i min enfald att de självklart skulle visa VM. Men näe.
    Samma kompis berättade (när jag frågade) att friidrott inte alls är stort i USA, UTOM vid sommar-OS! DÅ är det stort och då är folk intresserade. Men däremellan är det ingen som bryr sig. Då är det typ bara Baseboll och amerikansk fotboll som gäller. Och till viss del hockey i de stater som har bra lag.

Konstigt! Tycker jag.
    Själv gillar jag ju internationella tävlingar mest! Jag följer inte alls SM eller allsvenskan eller elitserien alls. Men tycker det är roligt med Em, VM, OS....

• sweetstreet

Telis!
    :D
    Ja, men så har de en president som ju var enormt berest också!!! ;)
    Han hade ju varit utanför USA:s gränser både i norr och i söder! Jag menar BÅDE Kanada OCH Mexiko!!!!!!! Vad mer kan man begära av en person som troligen är en av världens mäktigaste... :?
    ;) :D

• junilejon

sweet

Har du provat att se Friidrotten live på svt.se som jag mailade dig om! Här funkar det så det borde funka hos er med ju!!

• sweetstreet

Å ska testa det!!!

Fast oftast fungerar inte riktigt SVT:s webb-TV så bra här. Och hittills har jag aldirg kunnat se ngt "live" utan enbart "inspelade program". Men jag ska kolla med VM. Kanske fungerar det nu??

:)

• sweetstreet

Jag testade igen nu. Men det var som förut. Man kan tyvärr inte kolla Live-TV på nätet om man befinner sig utanför Sveriges gränser.

Skittrist!!
    Det är väl DÅ man vill kolla TV på nätet? Annars kollar man väl på sin egen TV?!?!?! :o

Men tack ändå Junilejon! :)

• Telemarkgrrl

Fniss, påminner mig om en film på Youtube där han pratar om "our most important neighbor in the north, Canada" som om dom hade fler. :D

Tycker förresten också att det är jättekul att titta på friidrott. Fast jag får väl erkänna att jag gör det mest nu när svenskarna är så duktiga, förr var det inte lika kul. Då var det handboll, tennis och längdskidor som alla snackade om och nu är det friidrott, curling och fotboll istället. ;)

• Telemarkgrrl

Jag och maken var förresten i Kanada när fotbolls-EM gick. Vi lyckades hitta en sportbar som sände matchen Sverige-Danmark. Nu är inte jag något fotbollsfan men gissa om det gick vilt till inne på den där baren! Värsta derbykänslan. :D

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!