• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

ÅÅÅÅ Gud vad roligt vad underbart... du måste hälsa henne!!!
    Detta är den bästa söndagen på väldigt väldigt länge
    Tänkte på henne vid 00.30 inatt när jag vaknade till efter att ha somnat i soffan!!
    Nu är jag lycklig igen...är så glad att jag nästan sitter här och tjuter av lycka

• Telemarkgrrl

Tjohooo, GRATTIS Muggles!! Åh, vad roligt! Och så blev det en tjej precis som statistiken sa. :):)

• Lapinette

GRATTIS MUGGLES!!! Då behövde du inte gå så långt över tiden. Vad skönt!

Piggelin du får hälsa henne från oss för jag antar att det tar henne några dagar innan hon tittar in här men gratulationerna börjar på sid 301.

• Tinga

Muggles - JÄTTEGRATTIS till dottern! Så kul! Du lyckades ju nästan pricka BF-datum, du med! Måste varit skönt att inte behöva vänta längre än så här.

Telis - hur gick det för dig kl. 8 igår morse?

Sweet - jag känner mig fortfarande lite skum i halsen, men någon förkylning har som väl varit inte brutit ut. Dock är jag fortfarande lite orolig, för vid ett par tidigare förkylningar har jag haft ont i halsen i nästan en vecka innan sjukdomen väl brutit ut, så lite orolig är jag allt fortfarande. Om jag inte blir dålig kommer jag absolut att springa, oavsett om ÄL inträffat innan eller ej. Testade igen imorse, men ingen ÄL i sikte än så länge.

Apropå idrott så är det himla kul att det går så bra för Klüft! I och med att hon fick till ett bra spjutkast har hon ju närmare 10 s tillgodo på Blonska i 800 m-loppet, så det ska väl en kollaps till för att hon inte ska fixa det här.

• Lapinette

Nyfiken, vad skulle Telis göra kl 08:00 imorse? Skulle hon testa för det är BIM nu i helgen? Jag måste ha missat något.

Själv har jag suttit ute på balkongen och läst bilagan i SvD om CvL. Superbra läsning om tvillingfödsel, par som har gjort 6 ivfer och annat. Jag har suttit i solen och maken har spacklat badrumstaket igen. Stackarn!

• Telemarkgrrl

Tinga, här har inte hänt någonting här än vilket är märkligt. Men för att slippa fundera något mer så gjorde jag ett litet test imorse och det var ett fett minus. :(

• Tinga

Åh, Telis - vad tråkigt! Skickar en kram!

Lapinette - Telis berättade tidigare att hennes tant är extremt punktlig, och var väntad kl. 8 igår morse.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!