• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Fler än jag som bearbetar ilska genom hög musik?

Lämpliga kandidater -
    Scooter "Fire"
    Galaxee "Lullaby"
    Joan Jett & Blackhearts "I hate myself.."

• Liten med Mindre

Skruttgubben är nog mest sur över att ingen ville ha konsulten han föreslog.

Dunkar vidare till Joan o co.

• Victory

Okej, då är det kanske vanligt med lite väntetid även på att få lämna simmarna.

Systern: Jag har lämnat blodprov och VUL gjorde jag i vintras.

Åh, Liten! Inte roligt när jobbet inte går som man tänkt sig. Skrik av dig här du bara!

• Liten med Mindre

Efter den tunga, ilskna musiken behövs uppåt-tjack med sköna rytmer (är lite spinning o gymskadad):

Miami sound machine "Conga"
    Blumchen "Nür getraumt"
    Mendez, blandat

Bob Sinclair "Rock this party" (fast det var nog mer dunka dunka, steg 1 alltså)

• Lapinette

Heja Liten! *dansar med* Är det disco på ditt jobb?

Själv har jag konstaterat att den mörka och trista månaden november kommer att bli ändå mörkare i år då jag inte kommer att få dricka vin!!!!

• Storasystern

Victory, OK, men sa de inget om din långa cykel? *tjatar* Förlåt att jag tjatar, men jag fick hormoner mot min långa cykel och då funkade det! Kunde ju vara värt att testa för er del kanske?

• Liten med Mindre

Lapinette - dunka dunka i huvudet i alla fall. Fick än mindre arbetslust än normalt. Tur att jag ska bort 3 dagar nästa vecka. (Åter på torsdag ifall någon skulle undra.)

Du får hänge dig åt god mat o träning inovember istället. Handla julklappar tidigt? Så att du slipper när du mår illa i december?

• Piggelin1

Hej igen,
    tillbaka från mina möten Har precis upprört mina kollegor genom att totalt missa att jag hade fredagsfikat idag - woaaaaahhh... Får baka ngt i helgen & ta med på måndag istället!

Liten - mmmm vad sugen jag blev på B&J-glass nu! Åt det flera ggr nu när vi var i USA. Den där chokladglassen måste jag nog leta efter på vår favvo-ica-affär. Annars är Lejonet & Björnen en glassfavvo, lokalpatriot som man är Egentligen är jag ingen glassoman alls, men om möjligen jag har ngn typ av cravings så är det faktist att jag äter glass lite oftare. Fortfarande inte jätteofta, men det händer iaf!

Vänner, lät som en bra strategi det där att faktist testa s*xet, även om det inte var ngn höjdare. Kommit över tröskeln liksom. Tack för ditt mail förresten! Har haft så mkt möten att jag inte hunnit svara på det ännu!

Victory, jag testade surströmming en gång för säkert tio år sen uppe i Jämtland & det var kul att testa det (& jag kunde bocka för det på min "upplevelselista" ), dock inget som jag trånar efter att göra igen

Lappis - vilket bra möte ni verkar ha haft idag! Jätteintressant att läsa såväl frågor som svar från besöket. Gott att bollen är i rullning nu!

Muggles, trist med ryggen, hoppas verkligen att Slick'n kommer snart nu.
    Berättade jag att min "favvokollega" fick en tjej i tisdags förresten? Hon som VAR sin graviditet & inte kunde prata om ngnting annat över huvud taget så fort det blev officiellt, & nu pratar vi om at detta gälde oavsett vem hon pratade med...

• Piggelin1

Liten, låter som en riktig skitdag! Oavsett vad du hittar på ikväll - se till att det är ngt som innebär att du skämmer bort dig själv riktigt, riktigt ordentligt!

• Liten med Mindre

Nåja, det senaste bakslaget fick mig nästan att glömma bort att sura över maken. Alltid något. :)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!