• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Oms

bra inställning piggelin - det är den jag försöker hitta denna gång och jag hoppas jag når fram til dec då det e dags:)

• Fru E

En smygläsare från trådens bröjan smyger tyst in och tipsar om doppresent....

Telemarkgrrl:
    Jag har ett par gånger målat en stol som doppresent. Finns jättefina trästolar på Ikea och torgmarknader som man kan måla. På stolsryggen skriver jag namnet och på sitsen målar jag ett motiv som passar till barnet, hundar, katter, fotboll eller eldsflammor. En present som alltid uppskattats av föräldrarna och som barnet själv kan använda.

Smygläsaren (som kanske börjar barnverkstaden i mars nästa år =)) trippar tyst ut igen.....

• Telemarkgrrl

EA&MJ, tack för tipset! Skulle funka kanonbra om det inte var så att jag hade tummen mitt i handen OCH två vänsterhänder när det gäller såna där kreativa saker. Om jag målade en sån stol skulle nog föräldrarna bränna upp den i kakelugnen före jul. :D

• Telemarkgrrl

Förresten, på tal om veckans helgaktiviteter så blir det kanske lite pappersmuffande också. *visslar och tittar upp i taket*

• Liten med Mindre

Fortsätter på doptipsen:

Vi har också gett bort böcker i Skattkammar-serien, samt Barnens första bibel.

Andra presenter jag sett som var skoj är korkskruv och öppnare i silver.

• Liten med Mindre

Oooooh - telis - är det BIM dags??? :?

• Fru E

Telemarkgrrl:

Kan säja att jag fuskar en hel del
    Skriver ut bokstäverna till namnet i Word och ritar av på stolen och gör detsamma med bilden på sitsen. Har inte begåvats med den konstnärliga ådran......

• Telemarkgrrl

Japp, imorgon bitti kl 8 typ. ;)

Men jag mår ju som vanligt så det känns inte så spännande. :(

• Telemarkgrrl

EA&MJ, aaaaaha, man kan fuska! Det tänkte jag inte på. Jag såg framför mig hur man skulle sitta med en liten pensel och skriva snyggt med färg som antingen torkar för fort eller inte torkar alls. :)

• Fru E

Telemarkgrrl:

Hehe nä sååååååå tålmodig e jag verkligen inte. Stolen kan du lätt fixa till på ett par kväller efter jobbet.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!