• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

Brudsommar - det blir nog inte ens tält utan vindskydd.. riktigt scoutigt!! ska bli skoj!!

• Lapinette

Sweet - vi har haft sol hela dagen men regnet hänger nu i luften. Min mamma vill ha regn då blommorna på landet sloknar för det är så tort. Helt ok för mig bara helgen är fin. Känner för en utflykt i skogen. Det behöver vi!

BS - har nu visat ert hus för maken. Måste kännas jätteskönt att ni äntligen hittat rätt. När är det inflyttningsdatum?

• sweetstreet

Ja BS
    när är inflytt????

• sweetstreet

Lappis här är tvärtom.
    Vi har haft mulet hela dagen men nu börjar det spricka upp och solen tittar fram! Lagom tills man ska gå från jobbet! Härligt! :)

• sweetstreet

Googlade lite på IVF och NYC och på de flesta sidor står inget om kostnad. Priset beror ju såklart på vilken typ av fertilitetsbehandling det handlar om. Så kasnke skriver man inte ut det???

En sida hade däremot en uppgift om att en behandling ev kunde kosta 8000 dollar.
    Men vad det var för behnadling vet jag inte. Hittade siffran på en sida som handlade om att ansöka för att komma med i ngt program där man får en viss del av behandlingen betald (3 x IVF). Men det var ändå en summa man skulle betala som var något högre än 2 behandlingar.
    Hm? Krångligt.

Jaja, än hoppas jag på att det ska lyckas för oss utan IVF. Och OM det inte gör det kanske man ändå ska fundera över framtiden lite mer och inte påbörja ngt här när vi ju änså funderar på att åka tillbaks till Sverige inom en inte alltför lång tid... :?

• sweetstreet

Vickan!
    Vindskydd låter härligt! :)
    Bara det inte är regnrusk...

Gissar att det blir kanadensare då? Mälaren i Kanadensare. Det var länge sedan jag gjorde Mälaren i en kanadensare. Men det var en toppensemester! Det minns jag!!!! :)

• sweetstreet

Oj, nu är jag visst ensam inne i tråden igen....

jaja, så kan det bli.

• Lapinette

Självfallet ska det ta naturligt för er Sweet!!! I september kommer hela rasket här inne plussa!!!

och så kommer eftersläntraren, den lilla kaninen hoppande med ett plus i slutet av oktober.

• Lapinette

Nej, jag är här...men jag borstar tänderna samtidigt.

Maken sitter och berättar om en dami Frankrike som dödat tre av sina spädbarn och lag dem i frysen. Fadern hittade dem. Han hade inte ens en aning om att hon varit gravid - tre gånger!!!

• sweetstreet

SHIT!!!! :o :o :o

LÄSKIGT!!!!!!

Ja psykfall finns ju tyvärr överallt. Hu!
    Jag hade en kompis (obs INTE psykfall!!!) som hade döda kattungar i frysen en vinter för hon ville begrava dem i trädgården men var tvungen att vänta tills tjälen gick ur marken.

Tyckte det var tillräckligt makabert....! :(

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!