• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Haha!!!!!

Jag känner faktiskt inga Malin...
    Kände en tjej när jag var liten.

• sweetstreet

junilejon och Piggelin!
    Ni har mail! :)

• viktualia

Lapinette

Dagens fnitter!! Jag är inte speciellt förtjust i mitt förnamn och dessutom är det ju VANSINNIGT många 70-lister som heter så... så näpp.. ge inte ungar mitt förnamn!

• sweetstreet

Min mans första tjej hette Malin. Tror jag.... :?

• Lapinette

Hej Sweet!
    Hur är läget "over there"? Här är det trevligt efter gott vin och middag ute med kompis. Ska dessutom jobba hemifrån imorgon. Tyckte det kändes bra då vi ska till min gyn kl 10:15. M a o bättre att stanna hemma hela dagen än att säga att man ska till läkaren. Ska berätta för dem men vill först få klart för mig när och hur det kommer att ske.

• sweetstreet

Hur är det annars Vickan??????

Haha! I min värld är du fortfarande Vickan!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Här är det helt ok!

Ska ut med kompisar och maken och lysna på lite livemusik igen!! :) :) :)
    En kompis här som spelar i band och hans ena band har konsert ikväll på ngåon bar nere i Alphabet City! Ska bli skoj!!! :)

• sweetstreet

Låter väl klokt att jobba hemifrån imorgon.
    Ska göra det på måndag. För då ska jag till gyn igen för koll av äggisarna...

Och som vanligt hade de bara tid mitt på dagen! Så då blir det en hemma dag för mig....

• Lapinette

Har ju haft tur/oturen att göra inseminationer på helgdagar så då har man inte behövt förklara varför man kommer sent.

Nej, nu när vi drar igång IVF ska jag berätta för dem på jobbet. Vill bara ha lite klart för mig vad som gäller innan och vilken tidsram vi pratar om.

Härligt med livemusik. Själva pratade vi faktiskt med IVF och adoption.

• viktualia

Vickan svarar - jooo det är BÄST!

Maken och jag ska på "all inclusive weekend på öde ö i Mälaren" = bröllopspresent från mina scouter. Håller på att packa för kanothelg alltså! = bara bra!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!