Godmorgon i tråden mina darlings!
Junior vaknade kl 6 o ville ha mat, dessvärre somnade bara han om, inte jag
Så nu är jag uppe och i full gång. Idag ska jag betsa stolar, göra inbjudningskort till dop, handla för morgondagens kräftskiva hemma hos oss, och kolla in så klänningen för morgondagens dop fortfarande fungerar (har gått ner sjukt mycket i vikt pga amningen). Tänk att man har så mycket att göra när man är mamma ledig!
Juniors kompis André ska döpas i Nacka i morgon kl 11. Å vi ska på fest i kväll, i Hammarby sjöstad, kanske skulle sova över i bilen... nääääääää kanske inte, men det är ju typ åt samma håll och de bygger ju om halva stockholm, så man får väl åka hemmifrån en timme innan....
Just ja, jag måste printa kort på Junior och skicka iväg tack kort till alla som har uppvaktat oss
Mycket man måste
Adoptera, det skulle jag nog gjort först efter att ha försökt med IVF. För mig är det viktigt med generna och känna att det är mitt kött o blod. Så till skillnad från dig Sweetan hade jag testat ett antal IVF försök innan. Men jag hade nog startat adoptionsprocessen medan jag höll på med IVF för det tar sådan hiskelig tid, o tid vill man ju inte förlora mer än vad man behöver.
Mugglan!!!! ÅÅ vad jag är nyfiken på vad du får för något nu. Eftersom både jag och Snartis fick söner så kanske det är en liten tjej som döljer sig inne i din mage??? Och Boris är ju en kille, för det har ju Frullan bestämmt så det måste ju vara en tjej för dig om statistiken ska stämma
Hur känns det???
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag är avundsjuk, jag vill föda barn igen, det var så häftigt och underbart. Jag har tänkt på dig hela morgon en att "shit, snart får hon göra det" liksom. Sen önskar jag hela tiden att det var jag som gick o väntade på värkarna! WOW säger jag bara, du har världens grej framför dig!
Junior är världen snällaste bebis, han finner sig verkligen i allt. Han är så lätt att ha att göra med så jag undrar i bland vad jag har gjort för att förtjäna honom. Men men det kanske är så att han har funnit sig i mitt tempo och vant sig vid att det är action hela tiden.... han accepterar allt i allafall. Bara han har mig i nära och känner sig trygg.
Jag älskar att vara mamma, det är sååååå himla mysigt! Känslan av att verkligen känna sig behövd och denna gränslösa kärlek... ja man fattar det inte förrän man är där själv. Nu fattar jag vad alla har pratat om innan....
I dag skulle Kokosen göra stora UL:et, shit vad spännande... tänk att det har gått så fort. När var det du skulle göra det Mindre?? Ni är väl typ i samma vecka, eller är du en vecka före? Jag har sparat ditt sms som jag fick i Dubai i maj, med den plussitiva nyheten
Undrar om jag ska försöka skaffa nr 2 nästa sommar.... hmmmm
När jag och maken hade sex sist så sa jag hela tiden: Kom INTE i mig
Snacka om att det var konstigt. Hela förra sommaren och hösten så var det precis tvärtom och man höll på med sin förbannade Bisolvon, Rosenrot och alla vitaminer och det srputades hej vilt var eller varannan dag!!
Nu är man livrädd att bli gravid igen.... ha ha ha ha ha
Ja ja... den 30 augusti ska jag på efterkontroll, men jag känner mig ganska ok mellan benen, jag fick bara ett stygn, och det är bort. Första gången vi hade sex gjorde det svinont, men det gick
Sen att jag inte kunde gå dagen efter var en annan femma. hihi...
Nähä, ska man passa på att ta en dusch kanske.... eller kolla aftonbladet och ta en ny kopp kaffe. Japp det får bli det sistnämda, för jag har all tid i världen, jag är LEDIG och mammaledig och jag njuter av det till 100%.
Ciao så länge!