• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Nu tror jag blev ensam kvar här så jag går och knyter mig. Sov gott alla ÄL-jagare!

• Lapinette

Hi, hi en av mina väninnor hade sin dotters marsvin i frysen. Jag kunde inte låta bli och skämta om det när vi var där på tjejmiddag typ när någon öppnade för att ta glass.

• sweetstreet

Uäääääh!!!!!! :o

• Lapinette

Den här damen i Frankrike hade alltså gått gravid utan att maken märkt det och när hon fött dödat barnet och lagt det i frysen, 3 gånger!!!! De hade t o m bytt hus, flyttat, och hon tog med barnen. Något liknande hände ju i Sverige för ett par år sedan.

• Lapinette

Skräm mig inte Sweetan!!!

• sweetstreet

Sov gott nu lilla kaninen!!!!

:)

Själv ska jag snart ut och dricka öl! Och rocka los lit till skön Rockabilly musik!!Jippie!!!!! :)

• viktualia

Sweetan - jepp kanadensare blir det! ska bli najs!

Norra delen av Ekerö kommun nånstans ska vi till.

• Lapinette

"Vickan" alias Saltkråkan - låter härligt med kanadensare i Mälaren. Vi brukar låna kanoter på landet (vid Mälaren) men ska erkänna att det var några år sen jag var ute och paddlade. Ska dock försöka dra iväg på en skogspromenad samt en cykeltur i helgen och bara njuta av att vara ute. Har blivit för lite av den saken i sommar.

Suss gott!

• viktualia

Lapinette - du får ha en mysig helg du också!

sov gott allihop och sköt om er!
    hörs på söndag!

/saltkråkeVickan *fniss*

• Telemarkgrrl

Gomorron tjejer!

Vickan ska på kanothelg och jag är gräsänka hemma. Det betyder att jag ska sitta i nattlinnet och titta på smöriga filmer och äta ostbågar hela helgen. :D

Närå, inte riktigt hela helgen, jag måste ut och leta doppresent också. Alla tips mottages tacksamt. Det är världens största dop och föräldrarna bor i en pyttetvåa så det får inte vara några stora grejor.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!