• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Storasystern

Här händer det spännande grejor! Hejja Muggles! Håller tummarna för dig och bebben! :)

Lappis - skönt att det räcker med att ha påbörjat ivf innan 38!

• Liten med Mindre

Simma lugnt Mugglan! :) Det kanske blir en liten Slick till helgen. :?

Och idag känns livet lite bättre igen. Känguru-metoden används med framgång, och min lilla känguru-unge i "påsen" får mer ömma strykningar än hysteriska hulkningar. Dessutom har jag tydligen lyckats ta mig igenom månaderna av småätande utan hål i tänderna. :D Och så börjar det droppa in förslag på konsulter. Och så har vi ok på att starta ett projekt som jag längtat efter i flera år, med en kompetent partner.

Lite som för FruLlis känns det - plötsligt kommer en massa kul uppdrag, att det känns lite synd att ta ledigt. (Låt mig gärna äta upp detta om jag klagar över innehållet i eller mängden uppgifter under hösten...).

• Lapinette

Liten - njut av de roliga uppdragen fram tills det är dags att gå på mammaledigt. Kan ju vara trevligt att ha roliga arbetsuppgifter fram tills dess.

• junilejon

Hur gör man alla gubbar? Sitter här och läser alla inlägg,men när jag väl ska komentera dem så har glömt allt och lite till...det kan ju beror på att jag gick upp 03.30 imorse för att jobba!! Vad var det nu jag skulle berätta?.......jo just det ja! Jag var hos läkarn igår igen och eftersom dem inte hitta några fel på mig (alla värden är bra) så tror dem att jag har panikångest!! Jag få alltså panik när det är mycket människor runt omkring mig!! Skit kul verkligen...

• viktualia

junilejon - precis ovanför rutan man skriver i står det "Smiley i texten, se här?"

Klicka där så kommer en popup-ruta med instruktioner!

• junilejon

Åååå sweet jag skulle med vilja se din blogg...slänga in någon komentar där och självklart se era bröllopsbilder!!! Och självklart så ska jag inte berätta det för någon....men bara om du vill och litar på mig????

• junilejon

Jag håller tummarna för dig muggles och den lille... hoppas allt gå bra och att du slipper bli igångsatt...

• Piggelin1

Sweet,
    jag vill också se de där bilderna som Pirr skrev om Blev så nyfiken när jag läste hennes kommentar om det en bit upp -kan inte du maila över länken?!
    Din blogg har jag redan sparad, spanar in den då & då!

• junilejon

Viktulaia

Ja vad smart du är!! eller så är det bara jag som är trög skämt lite nu eftersom det var så himla lätt

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!