• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Mugglan!
    TÄNK om Slick'n ändå tittar ut nu i dagarna!!!! :o :D

• Victory

Nu har jag inte haft tid att vara in här på jäääätteläänge men jag bara måste få se hur det gått för Lappis! Och ser till min stora bedrövelse att det inte gick alls! Usch, så tråkigt, gumman!

Hur har det gått för er andra BIM:are och BF:are?

Själva har vi officiellt inlett utredningen! Jag har varit och lämnat blodprov och min man har bokat tid för att lämna spermaprov. Tyvärr fick han inte tid förrän om drygt en månad. Så det blir till att försöka själva den här månaden också. Hoppas att det tar sig av sig själv men jag har ärligt talat inte så höga förväntningar.

• sweetstreet

Mrs_B,

Annars kanske sonen kan ha långt hår???????

Det är ju ok det med.
    Fast kasnke blir det väldigt trassligt??

• sweetstreet

Victory,

det är ju ändå bra att ni ahr kommit igång!!!!! :)
    Visst är det surt att vänta men som sagt, du är iallafall igång nu och det brukar ju var ännu mer tid och fler tester för oss kvinnor så det känns bra att du är på g iallafall, även om mannens simmare kommer ta lite längre tid.

• sweetstreet

Pirr du har mail! :)

• Victory

Sweet: Ja, det känns skönt att bollen är i rullning iaf, sedan har vi ju några månader på oss att försöka själva så det gör inte så mycket.

• sweetstreet

Japp!!!!!

Låter jättebra tycker jag! :)

• -August-

Viktory - kanon att ni fatt tider. Jag tyckte det var riktigt kort vantetid, men uppenbarligen brukar det ga annu fortare? Fast ok, allt ar relativt. Nar man val har bestamt sig vill man nog ha en tid igar eller pa studs .

Sweet - bloggar du om AL och sant? Det maste vara mer an en svarmor kan ta... :D Vilka visar du sidan for? Bara nyfiken! Det skulle vara jatteroligt att fa kika in en svang - och givetvis skulle jag skriva nagot smickrande .

• Tinga

Victory - kul att se dig! Även om det är tråkigt med en månads väntetid är ni ju iallafall igång med utredningen nu, och det måste kännas jättebra. Tar det sig inte den här månaden heller är ni ju ett steg närmare i utredningen åtminstone.

Själv har jag nu gått igång helvilt med Jodopax (eller Nyodex som det tydligen heter nuförtiden)! Maken har jättekul åt mig när jag gurglar, men det bjuder jag på! Just nu gör jag vad som helst för att bli frisk.

• Izzie

Skit också Lappis! :(
    Vet inte vad jag ska skriva... Skickar en stor kram iallafall!

Muggles - Spännande! Det kan ju inte vara så värst långt borta nu...

Apropå diskussionen om hur långt innan man bör gå hem... Börjar man ta av föräldradagarna då? (Ifall man inte plockar komp el semester, det förstår jag) Eller är det andra dagar? Havandeskapspenning? Sen har jag hört något om att de sista 11 dagarna får man ingen ersättning alls???

Victory - Som vi sagt innan, skönt att du har satt bollen i rullning! När får du svar på blodprovet och vad är det för info de får fram via det?

Tinga - Håller tummarna för att du håller dig pigg. Min mamma (som är värsta hälsokostfreaket) köper alltid esperitox när det är förkylningar på gång. Har funkat för mig. Skulle de ändå bryta ut, så förkortas sjukperioden...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!