• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs_B

Hej igen!

Precis tillbaka från en rejäl kamp med sonen i badkaret. Skulle klippa honom innan han badade och det gick som vanligt åt skogen men resultatet blev faktiskt ändå okej.

Imorgon ska sambon köpa en trimmer till håret. Vill gärna att sonens hår ska vara okej till bröllopet om tre veckor så vi vår nog börja öva snart.

Hur ska man egentligen gå tillväga med hårklippningen när sonen bara skriker och totalvägrar???????

Pust säger jag bara över denna dag.
    Mycket på jobbet och mycket hemma......

• Frejis

Sitter och försöker boka en resa till Teneriffa, med hyrbil och hela kittet. Får se vad maken tycker om det som jag planerat ihop. Lite trevligt måste man få ha under hösten :)

• Frejis

August - Sardinien vill även vi till en vacker dag. Mycket att beta av :) hur länge ska ni vara där?

• pirr!

Hahaha Sweet Ditt inlägg om tantens och din relation.. Så skönt formulerat!!! Tänkte även på om någon som inte är införstådd i tantens innebörd läser.. kan bli riktigt kul!

• pirr!

Okej Sweet! Har du en blogg Hur kan jag ha missat det? Vad är det för bröllopsbilder Lappis kollade på? Nyfiken
    Något du delar med dig av?
    Maila mig gärna på pirr78@yahoo.se isåfall

• pirr!

Sardinien skulle jag också vilja åka till! Vi var på grannön Korsika för inte så länge sedan och fullkomligt ÄLSKADE den ön. Roligt med lite udda resmål i medelhavspölen!

• pirr!

Okej, jag är visst själv här för tillfället. Jobbar över lite men har sååååå tråkigt. Har just tryckt i mig en halv tacopaj, två skumdelfiner och tre salta pengar. Ur näringssynpunkt måste det vara en riktig fullträff! Har lite ångest inför inskrivningen hos BM nästa vecka. Det stod på papperna de skickade hem att man skulle "fundera över sina matvanor" inför träffen. Jag kommer nog bli "utskriven" direkt.. De vill inte befatta sig med föräldrar till blivande hyperaktiva barn med ett berg-och-dalbane-socker från födseln!

• pirr!

Nä, nu går jag väl med hem då.. Kan ju inte sitta här och prata för mig själv hela kvällen (även om min tomma flexbank skulle gilla det )

• mugglesfan

August: vart på Sardinien ska ni? Har varit i Alghero 2 ggr och älskade det (förlovade mig dessutom där för 2 år sedan ). Det finns ju goda lokala viner där Sella&Mosca (vingård utanför Alghero) och vi tog även en tur till Porto Cervo på Smaragdkusten. Fina stränder, bra dykning, god mat, goda viner, romantisk stämning... Bra val!

Näe, jag tror fortfarande inte det blir en trådbebis än på ngn vecka. Ledsen att göra er besvikna

Mrs_B: kan man förvandla det till en lek på ngt sätt? Läste just Annika Lantz bok och hon "lekte" frisör med sin 3-åriga dotter för att få kamma henne

Jag är fö också en Mrs B

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!