• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Det blir ingen bebbe har heller den har manaden...

Min man gick och klamde mig pa boobsen igar, i hopp om att jag skulle saga "aj, akta, de ar omma". Eftersom jag ska ut ikvall kande jag att jag kunde motivera ett test... And what? Negativt - but of course !!!

Det jobbiga ar nu att vanta en HEL MANAD pa AL, nar val tanten kommer. Jag far i a f halla tummarna pa att den inte ar senare an till helgen.

Ska jag ata Apiforce som du Tinga? Grapemetoden?
    Jag tror pa positivt tankade, sa lura i mig vad fasen som helst, bara jag TROR att det funkar.

• viktualia

Piggelin1 - vaa???? menar du att kacklet minskar något mer åren?!?!? *Hoppas*

men *grubblar*... lite mer ödmjuk har jag nog blivit med åren.. men fortfarande kan jag babbla i ångloksfart utan problem.....

det värsta är dock att jag får ångest efteråt och känner mig HEMSK...

• Lapinette

Piggelin - brukar också använda den där metoden med att skriva ned. Måste bara komma ihåg att slänga post-it lapparna som ligger på bordet där det kan stå alla möjliga "konstiga" saker.

• Lapinette

Min make tycker jag är en dålig lyssnare. Och igår när jag kom hem var det ingen hejd på flödet...stackarn!

• -August-

Piggelin - nar far jag bebbe da?

• Lapinette

August - skit vad trist! Är du säker att du inte testar lite för tidigt?

• Piggelin1

OK, Lappis - juli då! Det funkar också!
    Braaaa att visa taggarna mellan varven - man är alldeles för snäll alldeles för ofta. Iaf jag...

Håller med August - gott att höra lite positivt, Cissi! Ibland hör man mest om dem som har det superjobbigt, ungefär som att man mkt oftare hör om skräckförlossningar än sådana som faktist gått bra. Min lillebror & hans fru har en ettåring nu & de hör också till katergorin "positiva" som det rullar på för. Självklart har de jobbiga stunder med, men så som de har det, skulle jag verkligen vilja attt det blir för oss med

• mugglesfan

Halloj Cicci!!! Kul att du tittar in igen!

Lappis: men va faan

• Lapinette

Jag har taggat ned i mitt kacklande. Är betydligt mer laidback nu när jag blivit "gammal" och världsvan....och snygg!

• BrudSommar2006

Galengalen, man bokar tid hos sin vanliga gyn för provtagning.

Lapinette, skönt att ni fick tid så snabbt, inte mer än rätt förresten.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!