• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Menar inget illa galengalen det är bara att jag och min make misslyckades på vårt 15:e försök. Fick min mens precis innan lunch.

• Myrmor

efter två missfall och en massa tårar ville jag bara glädja mig en stund. Men jag förstår er sorg, och lider med er, ska vara mer taktfull nästa gång ( i en annan tråd).

• Lapinette

galengalen - du är välkommen bara du inte hoppade in för att säga tjohhooo, jag är gravid och sen inget mer. Det har hänt så många gånger förr.

• Myrmor

tack det var snällt, men det blev lite fel från början, känner mig inte bekväm med att vara lycklig (om än tillfälligt, man vet ju inte hur länge den här bebben vill stanna) bland olyckliga kvinnor, söker mig någon annanstans, ta det inte personligen. Lycka till i framtiden!

• Liten med Mindre

Telis - suveränt, Tack!! Har surfat runt på alla informatörkombinationer jag kan komma på utan att hitta nåt vettigt.

Lappis - jag är här. Kängurun äter fruktsallan i ett hörn under manteln, och låtsas att det smakar sockerkaka.

galengalen, som lapinette skriver så är du väldigt välkommen att delta och noja i tråden. Tidigare missfall kan inte vara lätt. Det är bara "Hej! Hurra! Tack för mig!" som vi vill slippa. Många av oss är också gravida efter flertalet vedermödor.

• Mrs_B

Muggles
    Mitt vatten och slempropp gick aldrig av sig själv så jag vet inte hut det är med den saken. Har du ringt och kollat upp det?

Moppy
    Min son var uträknad till den 18 dec, jag gick den 1 dec och han kom ut den 25 dec. Tyckte det var drygt när jag gick över tiden inte innan. Hade ju liksom lite att pyssla med inför julen. :)

Oms
    Vad heter ditt första barn, ålder????

• Lapinette

galengalen - jag är normalt jäkligt positiv men kanske inte just nu. Du bara råkade hoppa in och skriva en mening som vi är lite trötta på. Det har som sagt var hänt ganska ofta.

Annars är vi ett helt gäng här inne som några av oss har skrivit i 1 års tid och under den tiden har även några trådbebisar kommit till världen. Så det är både vi som försöker, de som är gravida till de som blivit mammor.

• Myrmor

Jag är bara rädd och glad, och orolig.. hormonerna flödar fritt...

• -August-

Todiloooo! Antligen far jag titta in i min favvotrad

Men vad ar det jag ser pa en gang - LAPPIS! Jaklar i min lada vad trakigt. Jag forstar att du blir helt knackt. Tur att du tog tag i saken pa en gang och t o m hittade en sympatisk BM. Jattelycka till nu pa fredag!

• Mrs_B

Liten
    Trist med humörsvängningar.....

Själv mår jag bra nu när jag får jobba, men innan jag började var jag lite deppad över att ha blivit arbetslös. Nu har jag i alla fall 1 1/2 vecka kvar och njuter för fullt eftersom jag trivs väldigt bra med att jobba på detta stället.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!