• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Oms

kul att höra ifrån dig Cissi! låter som att allt flyter på bra för er!*var ngt annat att förvänta;)* ang gotlandsfärjan är de vana m nyfödda skapelser där, bor man i nynäshamn får man ofta åka till visby och föda under högsässong så det åker smått på båten hela tiden, en väninna till mig var nog värst - hon födde på båten:)

• Lapinette

Hej Cissi!
    Härligt att se dig här inne. Sorry, är lite deppig men nu har jag åtminstone torkat tårarna. Det känns bara så hopplöst!

• Bröllopstokiig

Moppy, vi har inte kommit på ngt namn än, vi väljer mellan 2 stycken, vi får se vad det blir, vi ska ha barndop den 22 sep.

• Moppy

Lappis - se framåt nu. Nu j*klar är det IVF som gäller. Kan ni inte få börja processen tidigare än okt/nov? Stor kram till dig!!!

• Moppy

Cicci - ni kan ju döpa till Junior, alltså ditt mans namn och sedan Jr efter. Det tycker jag är ganska coolt!

• Tinga

LAppis - det är helt OK att det känns hopplöst någon dag när tanten dyker upp, bara man sen lyckas resa och gå vidare, för att ta nya tag. Jag tror t o m att det är viktigt att tillåta sig att vara ledsen, så att man kan bearbeta det som hänt, för annars är risken stor att det dyker upp senare, och då i en värre form. Lider så med dig! Hoppas nu att allt löser sig på ett smidigt sätt med ivf, och att det blir av snabbt. Kram!

• junilejon

Lappis...Nnnnnneeeeeeejjjjjjjj...f-n h-vetes,j-la skit! Jag känner verkligen med dig...fy f-n alltså! Hoppas att du inte deppa ihop totalt...tänker på dig! Här få du en tröst kram #KRAM#

• Tinga

Cicci - kollade in Junior i galleriet, och han är verkligen jättesöt! Vilken lintott!

• Lapinette

Försöker få fatt i min läkare men det är inte det lättaste. Bäst att passa på då min manliga rumskompis sprang ut på kundbesök.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!