• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Frejis - jag behöver ju hitta någon nu för att få avlastning under hösten. Och en sån kompanjon blir mitt ansvar (annars blir det inte gjort och jag får ingen tid till det jag vill göra istället.)

Hur de löser det i december struntar jag högaktningsfullt i. :)

Ska tänka på känguru nästa gång jag känner mig invaderat. Det låter mycket gulligare än en slemmig alien ur skräckfilmer.

hopp hopp

(lilla kängurun (och lilla kaninen?) är kanske klara under deppmanteln snart)

• Telemarkgrrl

Liten, förutom dom du hade hittat finns också Sörmans, Know-it Create och Etteplan också, det är också stora bolag. Och av dom lite mindre finns Tikab (visserligen kontor i Södertälje men dom kanske har konsult som vill jobba i Stockholm ett tag), Systemet och Multicom Europe.

Kan ha missat någon. :)

• Frejis

Liten - Okej, då är det en betydligt mer ansvarsfull uppgift det handlar om, att hitta en kompanjon. :) Tänker nu på de tre musketörerna :)

Brudsommar - det du skrev nyligen lät hjärtslitande. Nästa skede efter att man har fått barn och mitt eget nojande om ägglossning, bim och bom framstår faktiskt som lite barnsligt. På något sätt är det enklare när det enbart handlar om mig själv och inte om ytterligare en människa, dessutom en liten sådan.

• Telemarkgrrl

(Men guud, får jag betalt för varje gång jag skriver ordet "också" eller?!)

• Myrmor

Jag måste bara få berätta för någon... Jag är gravid!!!!! Tjoho! (i 7:e veckan, håller alla tummar och struntar blankt i att bröllopet för tillfället måste skjutas upp). Så nervöst, så spännande, så läskigt.. Än så länge har jag och fästmannen hållit tyst, vi väntar med att berätta för nära och kära till v 12.. om jag inte kräks på nåns skor innan dess.. :)

• Lapinette

Och jag är ograviiiiddddd!!!!

• Lapinette

Sorry, undrar bara varför folk måste in här och berätt när de lyckats??!!! Läser man inte rubriken först?

• Frejis

Ha ha Lappis, det var bra! Precis så kände jag också! Grrrrrrr!!!

• Lapinette

Liten var är du??? Hittar dig inte under deppmanteln. Har du redan hoppat ut?

• Myrmor

Förlåt, läste inte hela introt, ber om ursäkt.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!