Hejsan tjejer,
Hemma igen... Har varit i väg i stort sett hela sommaren (utan internet=skönt).
Junior mår fint och har hunnit bli 2 månader, tiden går så sjukt fort.
Han är världens coolaste lilla kille, han är absolut inga problem alls!
Vi har haft honom med överallt och han har bott mer på hotell och hos mormor än hemma.
Han är nog den yngsta som har åkt gotlands färga (5-6 dagar var han då) o defenitivt den yngsta som har bott på Grand Hotell på Mardstrand! Lite kul...
Underbar är han i allafall på alla sätt, och när vi firade 1 årig bröllopsdag i söndags, var han ju med på krogen så klart och LOG och SKRATTADE för första gången så man själv fick en tår i ögat. Så härligt att se! (när de ler innan 6-7 veckors ålder är det ett tecken på att de har ont i magen, så jag är så glad att jag fick se ett riktigt leende nu).
Vägde honom i går, nu är han uppe i 5 kg och är 55 cm lång, en liten klump med mulliga lår
Har inte läst i kapp så mycket. Men jag vet att Snartis fick en pojke
Galningen smsade mig när hon var 5 cm öppen och inne på SÖS
Sen har jag fått kort på honom, mörk liten kille, skit gullig, 51cm o 3560 gram.
Muggles, såg att du har flytning, det kan vra slemmisen som uppenbarar sig så, bara så du vet!
Min kom ju en månad innan Junior föddes, men det var en slemmig (som ÄL aladåben, rejätlt snigelselm) flytning.
Såg att ni pratade jobba innan... jag hade nog föredragit att vara ledig 2 veckor innan, men nu jobbade jag ju dagen innan han kom, men det var ju inte planerat att han skulle komma just då... bus-ungen...
Ja, jag gjorde ju ganska mycket bara timmarna innan han kom
Ha ha ha, jag kommer aldrig glömma detta sätt att föda barn på, det går till historien
Jag njuter varje dag av att vara ledig, det är så underbart. Går på stan och tänker, gudars vad skönt livet är!
Spännande med Lappis, förstår att du INTE väntar in mensen utan ett plus nu! Fan i mig att det inte ska bli din tur snart!
Håller tummarna nu Mugglan, jag tycker du gör rätt i att skita i profylax, ta det lugnt nu bara, det kommer gå bra!
Jag är ett levande exempel på det, jag gick inte på något innan och födde helt naturligt och tyckte faktiskt inte att det var så farligt!
Borren har vänt sig fick jag sms om, det var ju tur för Frullan ville ju så gärna föda naturligt, det unnar man ju alla, det är det häftigaste jag har varit med om. Jag har nog aldrig presterat något häftigare i hela mitt liv och jag vill göra det igen igen igen, nu är jag så avundsjuk på glan o Frullan som har det så nära inpå knuten.
Vem är näst med förlossning efter dem? Har för mig att det är Moppy och Syrran eller?
Välkomna alla nya, det är underbart att tråden lever vidare.
kram kram kram