• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • JuliaT

Lapinette - Tack! Visst är det lite konstigt att komma in så här, men det liksom blev så! Roligt att man är välkommen.

Sweet- Kul!
    Hade precis telefon konferens med ägaren om nya produkter, tror inte ens han vet att jag sitter hemma idag och myser (öh, eller, jag menar, är supersjuk!).
    Tråkigt att ni alla kommer sova i vanliga fall när jag kommer hem från jobbet..ja, inte du sweet kanske, men de andra. Det är väl det jobbiga med tidsskillnaden.

• sweetstreet

Julia,

japp! Därför blir det ibland monologer här när jag är ensam i tråden efter jobbet. :D :D :D
    Då är ju klockan rätt mycket där hemma i Svedala...

Men periodvis har man ändå några att kackla med. "Syrran" var i Japan förra året så då var ju hon i annan tidszon hon också. Så vi pladdrade en del då. Nu tror jag hjon varit på konferens i Boston? Och Page var ju en nattuggla så hon var ju in mitt i natten (svensk tid) men hon har ju ämnt tråden nu. Trist! :(
    Men junilejon tror jag jobbar skift så hon är ibland in här sent.

Och nu kanske du är inne och tittar i tråden "nattetid" också ibland! Skoj! :)

• sweetstreet

Lappis låter skitbra att tanten inte kommit än!!!!!!!

Nu får jag hålla tummarna tills imorgonbitti när jag med spänning kommer att titta in här till min frukost för att se hur det gått! :)

• JuliaT

jajemän, jag kommer dyka in senare...brukar ju jobba till ~5 tiden CA tid.
    Jag har alltid försökt hitta en "vaken" tråd på kvällen men då är det oftast den där "hjälp, lokal i Umeå"...kan ju liksom inte ge nåt där!

• JuliaT

håller tummarna ända här borta!!
    Sitter och ser på Singing Bee. Sicket program egentligen! Otroligt att jag orkar! haha

• sweetstreet

Haha! Ja vissa trådar kanske inte är några man känner att man kan bidra med så mycket info.... ;)

Själv hänger jag nästan enbart i denna tråden nu. Även om jag ibland läser andra trådar också för vissa är bara såååå otroliga!!! Haha! :D

• JuliaT

håller med totalt! jag är ganska "direkt" av mig och om någon klagar på att deras möhippa inte var spännande nog eller att "bara" 10 kompisar dök upp eller den inte kändes "planerad" nog så blir jag så trött! Jag tycker liksom man ska vara tacksam för att någon bryr sig att fixa en över huvudtaget. Vilka i-lands problem man kan ha!!

Oj, det tänkte jag inte snacka om alls. Men du fattar vad jag menar...jag blir underhållen samtidigt som jag liksom inte kan låta bli att kommentera!

• sweetstreet

Ja vissa blivande brudar tycker jag verkar heeeeelt barocka!!!!!!! :o :o :o

De tror likosm att ALLT och ALLA är lika intresserade av deras bröllop som de själva!!!!!! :o :D

Helt sanslöst.
    Och så blir de sura när de inte får göra EXAKT som de själva vill, oavsett varför det inte går att genomföra!

Och vissa har ju inte små krav heller!!!!
    Stackars deras blivande män säger jag bara! ;) :D

Underhållning på hög nivå ibland helt klart!!!! ;)

• JuliaT

japp. Håller med totalt! Gillar speciellt de som sätter in sina bilder med en gång efter bröllopet...

Just nu sitter jag och förundras över hur Dr. Phil kan ha blivit så poppis...tycker han är riktigt elak och hemsk! Usch!

• sweetstreet

Ja Dr Phil har jag aldrig förstått mig på riktigt!

och ännu mindre de personer som frivilligt går med på att snyfta i hans soffa på bästa sändningstid....! :o

Men har själv funerat på det där att starta en karriär där jag verkligen kan använda mig av min Dr-titel! Typ skriva ngn flummig bok och lansera den med "undertexten" att allt är såååååå vetenskapligt pga av att jag är Dr!!!
    Haha! Kanske skulle skriva en bok om diet ihop med maken eftersom han forskr om fetma. :D :D :D

Skulle nog kunna sälja bra iallafall här i USA. Här är det ju såååå vanligt med folk som skriver böcker och använder sin proffstitel för att sälja dem! Typ Dr, advokat eller allmän "Supermanager".... ;)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!