• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Oj nu skrämde jag iväg alla med mitt trista jobbsnack.
    men det VAR faktiskt Muggles som undrade...! :?

Haha, fast jag var såklart inte alls särksitl kortfattad i min beskrivning....

jaja, nu måste jag fortsätta tvätta det här jädrans filtret!!!!

• -August-

Sweet - jatteintressant! Promise Jag alskar att hora om andras jobb. Speciellt nar det ar sa lang ifran den jag sjalv for.

• -August-

Jag sitter och surfar efter en semester - sol, bad och vinprovning! Det ar sa gratt och regnigt har i London sa vi bara maste fly!

• Mrs_B

Statistik so far:
    Mrs_B pojke 2004, pojke 2007,
    pojke 2008
    A.M tjej 2006
    Vänner-fan pojke 2007
    BrudSommar2006 flicka 2007-08-21
    Cicci pojke 2007-08-21
    Snart så? pojke 2007

BrudSommar2006
    Välkommen in i klubben med trotsiga barn. Även min son är söt och charmar alla han möter men skenet kan som sagt bedra. Senast nu när vi skulle gå hem från dagis fick han ett utbrott. Ville inte gå hem fast alla andra barnen gick hem samtidigt. Så roligt att vara efterlängtad. :(

Har också varit med om din dag några gånger och lite till. HÅLL UT, jag lovar att det blir bättre!

Rockbröllop
    Välkommen hit!
    Håller på med en lista om alla här inne så jag skulle behöva lite fakta om dig / er också. Ålder, stad och hur länge ni har försökt skaffa barn???
    Vi fick ett sent MF i februari. Har en son som är född 2004 och väntar nu vår tredje son i januari.

Telemarkgrrl
    Ålder, stad, försökt sen??????
    Allt till vår lista om du undrar. :)

• sweetstreet

August,
    haha!! Du är snäll du! :)
    Jag fattar verkligen ifall folk tycker det är trist att höra om ens jobb! ;)

Särskilt som det jag gör oftat är så komplicerat att försöka förklara så det blir bara "trassliga" förklaringar hela tiden.

Mrs_B
    Tack!!! Jag hoppas dagen ska bli något bättre. Förhoppningsvis blir den iallafall inte värre... Typ flooding i tunnelbanan på väg hem ikväll eller så... ;)

• -August-

Mrs_B - shit vilken organisator du ar ! Det ska bli kul att se den dar listan.

• MSW

August: Precis min tanke.. Börjar bli nyfiken på hur listan ser ut nu.. :)

Och speaking of listor så:
    Lappis: Tycker du gärna får fortsätta med dina listor om vad vi har att vänta oss veckan som kommer, även om de kanske är lugnare än dessa två veckorna..

• JuliaT

Jag tror jag är gravid!!!!! Totalt oväntat då vi inte försökt direkt. Har precis tagit ett test och det var positivt...nu väntar jag på att min man ska komma hem. Problemet är att han kommer inte förrän om 7 timmar. Vad ska jag göra?! När berättade ni för mamma och syster? Det riktigt brinner i fingrarna att ringa dem, men inte före maken vet...

• Mrs_B

Ni får ha lite tålamod, men listan kommer snart......:)

Ska bara fila lite till på den, gillar när det är ordning och reda. :)

• Lapinette

Veckans BIM-lista är jättekort. Så trist med alla som BOMMADE i förra veckan. Själv har jag inte sett tanten än och orkar faktiskt (helt sant) inte bry mig just nu.

Har varit och klagat på en blus jag köpte i förra veckan och fick psykbryt på tjejen i affären som sa samma sak till mig minst 10 ggr. Vart tvungen att säga åt henne att det har hon faktiskt sagt förut och sen vände jag på klacken och gick ut innan jag började skrika och gråta. Är annars en väldigt lugn kanin men när det gäller folk som inte kan diskutera och motivera när jag klagar på något (vilket nästan aldrig händer för jag hatar det!) blir jag GALEN!!!

Ska nu slänga mig i soffan hos maken och titta på en dvd jag tröstköpte efter mitt psykbryt. Tjing!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!