• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Lappis
    undrar också hur det går med tanten????

• sweetstreet

Julia,

Både jag och maken stormtrivs i staden!!!! :) :) :)

• Tinga

Mrs_B förresten - om du ändå uppdaterar listan kan du få ändra min "startmånad" till april, för det var då vi släppte sargen! Sen var det först i maj som jag började skriva här, fast jag smygläst sedan den allra första trådens början.

• Piggelin1

Vickan & BS - i så fall är rikets andra stad också en håla - för här kan det vara visingar vilken dag som helst, åtminstone när det gäller lgh, som jag har mest kolla på. Minns att vi sprang runt jämt efter jobbet för 2½ år sen, då vi letade lgh. Kanske EN lgh av alla vi kollade, var på en söndag. Själv tycker jag att det var rätt praktiskt, hade ingen lust att ägna var & varannan söndag åt att kolla på lgh. Det finns så mkt annat man vill göra på söndagar

• Piggelin1

näpp, nu ska jag hoppa i säng & läsa lite - sov gott, tjejer!

• Lapinette

Hinner inte läsa allt ni tjattrar om här inne tjejer. Lånar bara datorn av maken när det är reklam i "so you think you can dance".

Ska erkänna, har inte varit på muggen de senaste 3,5 timmarna så jag har ingen aning om ifall den röda faran är i antågande. Förresten tänkte idag att kanske jag inte fått henne än då jag har haft mina knallröda pumps både måndag och tisdag. Vad tror ni om den teorin?

• Lapinette

Julia - vad jag är otrevlig. Ska självfallet hälsa dig välkommen in hit! Som du förstår är vi ett gäng som de flesta av oss har "känt" varandra ganska så länge. Jag är en av dem som varit med sen förra sommaren....tyvärr utan resultat. Sitter nu och väntar på denna månads dom.

• V I L M A

Lapinette, ååå jag håller tummarna! Min magkänsla säger att snart är det din tur!

• sweetstreet

Iiiiiiihhhhh! Lappis!!!! :o :o :o

Vad du håller oss på sträckbänken!!!!! ;)
    Mina tummar har jag snart ingen känsle i längre för jag håller de så hårt så hårt så hårt!!!!! ;)

• Lapinette

Jag får hålla er på sträckbänken ett tag till. Har nu varit och "kikat" och bara en massa "klet" ingen tant i sikte. Fast jag lovat mig själv så pappersmuffade jag för andra gången idag.

Till er som är nya ber jag om ursäkt för språket. Man blir luttrad efter ett tag och tillslut beskriver man allt som sker i de nedre regionerna här. OM det inte hamnar i BTs filter först.

Så nu går jag och lägger mig och hoppas att jag har en avslappnad attityd imorgon också. Vi vet ju att hon bara djävlas liksom hon har gjort många gånger förr.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!