• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Oj, själv har jag bara en bror och de har inga barn än så inga syskonbarn här inte. Så jag ska ta min uppgift på stort allvar för det blir ju troligtvis ända barnet jag får vara gudmor till!

• BrudSommar2006

Vickan, börjar inte visningarna komma igång igen åt ditt håll också nu, här började de i söndags?

• BrudSommar2006

Oj vad BT blev segt helt plötsligt.

Lapinette, hur har det gått? Bäst att fortsätta att hålla tummarna eftersom jag inte hört hur det gått än.

Ska gå och lägga mig nu i alla fall, fast den busiga bebisen har brett ut sig i min säng så jag får väl klamra mig fast på kanten igen som vanligt.

Färdigmonologat för min del för ikväll, hej så länge!

• Lapinette

Här har ni en stolt gudmor till två välartade barn. Inte för att jag har någon del i deras uppfostran. Den ena är min brors yngsta som numera är 13 år och den andra är min väninnas dotter som är typ 7 år (super dålig på att hålla reda på åldrar).

Har Sweet hittat en polare här på tråden?

Muggles - vad är så skoj med mitt nicname? Min make vet ALLT om er härinne.

• JuliaT

hej lapinette,

ar du den enda som e vaken...

• JuliaT

jag är gudmor till min systers äldsta dotter, men det är ju mest att hon får en silversked på dopdagen, annars kan man ju inte skilja på alla syskonbarnen!

• viktualia

BrudSommar2006 - nu hade du tur! *fnissar* jag sitter här och bevakar ert pladder just nu...

Njaa det märks att det börjar bli lite mer hus som kommer ut på marknaden här. MEN i vår lilla hemska håla är inte visningarna på söndagar utan på vardagskvällar *arg* så vi får väl se... eftersom man inte bara kan glida runt på visningar, måste man verkligen känna sig motiverad att gå och då blir det klart färre..

• BrudSommar2006

Va, är det inte första visning söndag och andra visning måndag eller tisdag kväll?! Här har man ju lärt sig rutinen nu...

Nej men vad gör jag här fortfarande, nu SKA jag gå och lägga mig!

• viktualia

BrudSommar2006 - fnisss jaaa och den rutinen funkar väl så länge man inte letar sig till min håla för att köpa hus!

sov gott!

• Tinga

Lapinette - ingen tant i sikte? Ju längre tiden går desto hårdare håller jag tummarna!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!