• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • start september

Tinga,

låter inte bra med förkylning. Kolla dock vilka naturmediciner som är ok att äta med tanke på ÄL - bättre att tänka på det innan man tar dem än att bli orolig sedan.

Inte för att man ska bli hispig, men vill bara tipsa.

• start september

Lapinette,

håller hårda tummar för dig även om du är övetygad om att hon är på väg. Inget är säkert förrän hon väl syns.

• BrudSommar2006

Telis, försvinn inte igen, här behöver man inte diskutera egna symptom, finns så mycket annat att prata om!

Muggles, tror inte att man måste märka slemproppen, det kan nog droppa ändå. Hoppas att det snart är dags för din del!

• Lapinette

I know men jag försöker låta bli att hoppas även om tankarna flyger iväg ju längre tiden går. Har ju varit med om detta så många gånger förr. Hon kommer!

• Rockbröllop

Oj Muggles: Ska du ha imorn är det sagt? Shit vad spännande.... det där som rinner kan ju vara lite fostervatten helt klart! O sånt kan ju rinna fast slemproppen e kvar väl? Eller..... De e inte kiss då? ;) När jag födde min äldsta trodde jag att vattnet sippra men de va jag som hade sånt tryck nedåt att jag lixom småkissa lite.... ;)

• Telemarkgrrl

Lapinette - i min önskedrömaffär så kan man definitivt få dom tysta och bajsfria. Om man kommer ihåg att kryssa i det på beställningen förstås. ;)

Jag håller förresten också tummarna för dig!

• Telemarkgrrl

BrudSommar - nä, det har du ju rätt i, det finns ju så mycket annat att prata om. :)

• Rockbröllop

Lapinette: Jag har ett knep..... kolla in dina ögon! Är dom lite "mildare" lite mer "utspridda"..... inte samma glimt brukar det tyda på att mn är gravid!
    Lilla gumman, du är helt bergbom på att hon kommer idag? Fan va jag hoppas att du har fel!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!