• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Eller så bestämmer man sig för max 2 försök och sen tar man den där lyxweekend istället.

• mugglesfan

3-pack IVF??? Är det billigare att köpa 3-pack direkt?

• Lapinette

Absolut! Jag skiter faktiskt i vinet just nu.... tänka er t o m så långt har det gått för kaninen. En fråga dock, kan man äta gåslever om man är gravid? Maken fick en burk uppskickad från svärmor i födelsedagspresent.

• Piggelin1

Jajamen! Jösses vad klok & mogen man är! ...och rund - hmmm- är det allt vin & god mat man njuter av månne?! Fast just nu är jag ju mest rund av en annan anledning Mannen skojade med mig om det häromdagen, tror jag kom gående över gatan & han sa ngt i stil med att det var verkligen var en massa former som kom gående. Gravidmage & större boobs...!
    Hmm, lät nog inte riktigt som en komplimang, men vet att det var avsett som en sådan. Rent allmänt så verkar han faktist tycka att jag är jättefin/-sexig med alla "nya former" nu, nästan ännu mer än annars. Trevligt

• Lapinette

Visst mugglan, man kan köpa 3-pack!

• Lapinette

På Carl von Linné i Uppsala kostar en behandling 22 000. Tar man 3-pack blir det 44 000 m a o ta 3 betala för 2.

• Lapinette

Sen tar min gyn 5 000 för nedreglering och uppskruvning .

• Lapinette

Yahooo, japp då är jag beredd. Jag kan definivt tänka mig att bli gravid NU!!

• mugglesfan

Aha, då hade jag kört på 3-pack helt klart! Men vad händer om det lyckas på första försöket - får man tillbaka pengar då?? Antagligen inte...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!