• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Rockis - BIM idag!!!

Telis - men häng med här vettja! Har ni startat någon utredning?

Och NU kommer jag faktiskt ihåg sången till Mot alla vindar...fast vi kallade den Motala vindar (har släkten där).

• Rockbröllop

Ang. foglossning! MY GOD, jag hade de som fasen! Vidrigt ont stundtals... för mig hjälpte ett sånt bälte i nån månad. Sen gick inte de heller, då blev det till o gå väldigt försiktigt för o inte snacka om o ta sig upp ur sängen, tog en hel evighet för att det kändes som bäckenet o hela ryggen skulle explodera!

• Rockbröllop

lapinette: wiiiieeeeeeeeeeeeeeee.... sprungit på toa nåt??? :?

• MSW

Jäkla vilken aktivitet idag!

Rockbröllop: Välkommen.. En himla tråkig historia du har bakom dig, men som sagt, att bli med barn verkar juh inte vara något problem.. Synd bara att du inte blir tagen på riktigt allvar..

• Lapinette

Vad glad för att slipper spöksymptomer. Jag har det nästan varje gång då jag alltid för ont i brösten och sen hittar jag på tusen andra saker eftersom jag känner efter så förbaskat. Men denna gång är det "bara" mensmagen som gett sig till känna.

• Rockbröllop

MSW: Mmmm.... har vart så tidiga MF, därför har de inte lagt nån tyngd vid nån utredning, men FAN om de inte funkar nu! Då stövlar jag in o drar näven i bordet! :(

• Telemarkgrrl

Lappis, jo, det har vi (på samma ställe som du) fast inte fått några svar än.

• Lapinette

Mitt förra inlägg var till Telis.

Rockis - kommer att få urinvägsinfektion snart då jag försöker undvika toaletten. Försöker med förnekelse. Har jag inte sett något så har hon inte heller kommit .

• Rockbröllop

Lappis: De e däremot ett SJUKT bra tecken... om man "skenat" massor tidigare o plötsligt inte känner nånting brukar vara bra!! Jag är skenis mästare, jag lovar!!

• Lapinette

Ahhh så det har varit kontraströntgen, lämnat simmar och sekretprov. Vilket svar väntar ni på?

Själv har jag gått via min egen gyn samt maken via Sophia så då hamnade jag även där.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!